تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افلاکي: بازگشت کرمي خوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افلاکي: بازگشت کرمي خوب بود
مربي سابق تيم ملي تکواندو در مورد نتايج ملي‌پوشان در تورنمنت هلند، گفت: يوسف کرمي بازگشت خوبي داشت اما بهنام اسبقي تلنگر خوبي خورد.

  مجيد افلاکي اظهار کرد: يوسف کرمي با برنزي که در اين رقابت‌ها گرفت، بازگشت خوبي به ميادين داشت. او بيشتر از يک سال از مسابقات رسمي دور بود و توانست در مسابقات سنگين مانند مسابقات هلند مدال برنز بگيرد. از نتيجه‌اي که گرفته خوشحالم، چرا که نتيجه‌ قابل قبولي بعد از يک سال دوري بود.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به مدال نقره محمد باقري معتمد، گفت: اين ملي‌پوش خوب ايران هم بعد از مدت‌ها دوري به دليل مصدوميت بازگشت خوبي داشت. او در مسابقات منچستر هم مدال گرفته بود و اينجا هم توانست مدال بگيرد. اين مدال آور المپيکي ايران مي‌تواند با تمرکز بيشتر باز هم مدال آوري کند. بايد به او وقت داد.

افلاکي با تاکيد بر اين که باقري معتمد در مسابقات هلند خوب کار کرد، گفت: او توانست نماينده ترکيه را شکست دهد که قهرمان المپيک بود و ثابت کرد که برخي مربيان ما از اين حريف ترکيه‌اي بتي ساخته بودند براي تکواندوکاران. باقري معتمد ثابت کرد که بت شکن است.

مربي سابق تيم ملي تکواندو کار هادي مستعان در مبارزه نکردن با نماينده رژيم صهيونيستي را بسيار ارزشمند دانست و گفت: اين ملي‌پوش با اخلاق ايران در اقدامي ارزشي در حالي که شرايط خوبي هم داشت، با نماينده رژيم صهيونيستي مبارزه نکرد و بايد بابت اين اقدام از او تقدير کرد.

افلاکي در مورد شکست بهنام اسبقي گفت: اين قهرمان خوب ايران و جهان به موقع شکست خورد و اين شکست تلنگري است تا او به خودش بيايد و در مسابقات بعدي بهتر کار کند. متاسفانه بعد از اين که ورزشکاري مدال آوري مي‌کند اين فضا برايش ايجاد مي‌شود که بايد در همه مسابقات پيروز شود. براي اسبقي هم اين مورد پيش آمده بود، اما به موقع شکست خورد.

وي گفت: مسابقات هلند در سطح بسيار بالايي برگزار شد و فکر مي‌کنم کمتر از مسابقات جهاني نبود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1392/12/27 02:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن