تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش بهاری از طرح های جامع اوقاف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران رشیدی:
آرامش بهاری از طرح های جامع اوقاف است
ساری - خبرگزاری مهر: معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه مازندران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از طرح های جامع اوقاف است، برپایی خیمه های معرفت را در امامزادگان شاخص موفقیت آمیز دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، نوروز رشیدی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی و ارزیابی طرح های آرامش بهاری با تقدیر از مجریان برگزاری طرح آرامش بهاری در استان افزود: این طرح آثار و برکات زیادی را به همراه داشته است و ارائه مشاوره وقف و غرفه کودک یکی از غرفه های موثر بوده است. وی با تاکید بر اینکه در طرح آرامش بهاری از ظرفیتها و امکانات امامزادگان برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه استفاده می شود، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری به زائران و مسافران خدمات رفاهی ارائه داد. معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اوقاف مازندران نیز خواستار افزایش روحانیان اعزامی در طرح آرامش بهاری و خیمه های معرفت شد و گفت: برپایی خیمه سلامت و معرفت در امامزادگان استان نیازمند تقویت زیرساختهای فرهنگی قوی است. نوروزی یادآور شد: همچنین برپایی خیمه سلامت در سواحل استان یک ایده نو بود که باید استمرار یابد و طرح آرامش بهاری نیازمند همکاری و مشارکت شهرداریها و هلال احمر است. غریب رضا وحیدی مسئول بازرسی و ارزشیابی اوقاف مازندران نیز با اشاره به تاثیر بسزای طرح آرامش بهاری گفت: خیمه های معرفت یکی از نقاط قوت طرح آرامش بهاری است و این فعالیت غرفه های کودک، خیمه سلامت، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید نیز از بخش های مهم این طرح بوده است. طرح آرامش بهاری در 250 بقعه و اماکن متبرکه در ایام نوروز در مازندران انجام شد.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن