تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایانه های نفتی ایران آمادگی صادرات شش میلیون بشکه نفت خام دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایانه های نفتی ایران آمادگی صادرات شش میلیون بشکه نفت خام دارد بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:این شرکت آمادگی صادرات شش میلیون بشکه نفت خام را در روز دارد.


به گزارش ایرنا سید پیروز موسوی ، روز سه شنبه در جمع مسوولان جزیره خارگ افزود: پارسال کارکنان این شرکت با ثبت رکورد خوب در صادرات نفت در سقف اوپک با صادرات بیش از پنج میلیون بشکه نفت خام در روز حماسه اقتصادی بزرگی را محقق کردند.
وی با اشاره به برنامه های اقتصادی این شرکت اضافه کرد: شرکت پایانه های نفتی خارگ پارسال از میان همه شرکت های نفتی شامل نفت فلات قاره، مناطق نفت خیز و دیگر شرکت ها که از آنان به عنوان غول های اقتصادی نام برده می شود، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
موسوی بیان کرد: در سال جاری که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است باید برنامه ها براساس این محورها که مد نظر رهبر معظم انقلاب است تدوین شود.
وی گفت: بحث نوسازی و احداث تاسیسات یک امر مهم در شرکت پایانه های نفتی است و امیدواریم در سال جدید با حمایت از ساخت داخل در شرکتی که همیشه پیشاهنگ بوده است، همچون سال های گذشته در رشد مراکز پژوهشی کشور بکوشیم و سهمی مهم از کار خود را به این امر اختصاص دهیم.
موسوی افزود: براساس شعار امسال شرکت پایانه های نفتی خارگ در حوزه فرهنگ نیز گام برمی دارد و در زمینه مسوولیت های اجتماعی خدمات و کمک های لازم را در حوزه خدمات شهری ایفا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: امیدواریم برای بهبود تردد و حمل و نقل دریایی درجزیره خارگ در سال جدید زمینه حضور شرکت های خصوصی در این بخش فراهم شود و صنعت نفت در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.
وی گفت:حضور بخش خصوصی نقشی مهم در حل مشکلات جزیره خارگ دارد و باید برای تقویت این بخش تلاش کنیم و همه شرکت های نفتی و اداره های مستقر در این جزیره همچون گذشته برای هم افزایی و همکاری برای حل مشکلات مردم آمادگی دارند.
موسوی افزود:امیدواریم گردهمایی های مسوولان برای حفظ وحدت و همدلی بیشتر و تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب استمرار داشته باشد.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با بیش از 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است و بیش از 95 درصد صادرات نفت خام کشور از این جزیره صورت می گیرد. ک/2
629/539 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن