تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815040311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار تلفات سیل در جزایر سلیمان به 23 تن رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمار تلفات سیل در جزایر سلیمان به 23 تن رسید تهران-ایرنا- تعداد تلفات سیل روزهای اخیر جزایر سلیمان در آبهای استرالیا و اقیانوسیه به 23 تن رسید و امدادرسانی برای هزاران تن از سکنه این جزایر که آواره شده اند با بی نظمی ادامه دارد.


خبرگزاری فرانسه سه شنبه از هونیارا گزارش داد که حدود 10 هزار نفر در پناهگاهها اسکان داده شده و کمک رسانی به آنها درجریان است.
پس از طغیان پنجشنبه رودخانه ˈماتانیکوˈ که پس از چندروز بارندگی شدید صورت گرفت گفته می شود که نزدیک به 40 نفر همچنان مفقود الاثر هستند . طغیان رودخانه سیلاب تندی را بوجود آورد که محله ها را از بین برد.
کشورهای استرالیا و زلاندنو اعلام کرده اند که بیش از پنج میلیون دلار در اختیار این کشور قرار می دهند درحالی که هواپیماهای باری حامل کمک های بشر دوستانه از این دو کشور این هفته وارد جزایر سلیمان می شود.
دولت جزایر سلیمان اعلام کرده است که سیلاب اخیر بدترین فاجعه بارندگی و سیل در ˈهونیاراˈ پایتخت بوده است.
سازمان ˈنجات کودکانˈ گزارش کرده است که مواردی از اسهال و ورم چشم در مراکز و پناهگاهها دیده می شود. نگرانی عمده مسوولان گسترش تب دنگ است که عامل آن پشه است که پیش از وقوع سیل نیز وجود داشت.
مترجمام**1533**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن