تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش چشمگير ايمني گردشگري دريايي در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۴۴ب.ظ)
افزايش چشمگير ايمني گردشگري دريايي در مازندران معاون اداره ي كل بنادر و دريانوردي مازندران از رشد چشمگير ايمني سفرهاي تفريحي دريايي در سواحل استان در ايام نوروز امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد كيا كجوري با بيان مطلب فوق گفت: استان مازندران هرساله در ايام نوروز پذيراي هزاران گردشگر دريايي در سواحل استان است كه در اين راستا پيش از شروع تعطيلات نوروزي،گروه هاي ويژه اي به منظور اجراي طرح گشت بازرسي از سواحل و كنترل ايمني گردشگران دريايي در بندر نوشهر تعيين مي شوند.
وي هماهنگي با ارگان هاي دريايي استان، بكار گيري ابزار تبليغاتي نظير چاپ بنر و بروشور و برگزاري جلسات متعدد با مسئولان تعاوني هاي قايقراني فعال در سواحل استان مازندران را از مهم ترين اقدامات اداره ي كل در جهت ارتقاء ايمني سفرهاي دريايي عنوان كرد.
معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران خاطرنشان كرد: هم زمان با آغاز تعطيلات نوروزي، اكيپ هاي ويژه شامل بازرسان متخصص دريايي به سواحل درياي مازندران و ايستگاه هاي تفريحي دريايي اعزام و به طور روزانه اجراي الزامات ايمني توسط قايقرانان و مسافران را كنترل و پايش کردند كه در مجموع بيش از 800 نفر- ساعت بازرسي از سواحل توسط كارشناسان اداره كل انجام شد.
وي افزود:همچنين يك فروند شناور تندرو ناجي در اين مدت ضمن برخورداري از آمادگي لازم براي هرگونه كمك رساني، به طور مستمر نسبت به پايش سواحل استان اقدام كرد.
كياكجوري يادآورشد: همكاري خوب مسافران و مسوولان شناورهاي تفريحي در زمينه ي رعايت نكات ايمني و توجه به الزامات دريايي سبب شد تا با وجود ثبت نزديك به 300 هزار نفر- سفر دريايي، نوروز 93 بدون هيچ گونه سانحه اي براي گردشگران در سواحل استان به پايان برسد و اميدواريم اين امر با پيشرفت ايستگاه هاي تفريحي – دريايي و ساخت اسكله هاي ويژه در سال هاي آينده تداوم داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن