تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبالیست قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم بهرامی در گفتگو با مهر:
فوتبالیست قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فوتبالیست آینده دار قمی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شد.



کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: خوشبختانه فوتبال قم در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و با همت و تلاش تمامی تلاشگران این رشته به خصوص باشگاه‌های استان به سطحی رسیده که اکنون شاهد حضور چهره‌های نخبه آن در تیم‌های ملی هستیم. وی ادامه داد: حضور فوتبالیست‌های قمی در تیم‌های ملی رده های سنی مختلف بیانگر این است که توانایی و ظرفیت بسیار بالایی در فوتبال قم وجود دارد و با کمی تلاش و کار بیشتر و توجه به علم و دانش روز این رشته ورزشی می توان به موفقیت های بیشتر نیز دست یافت. رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: قطعا حرکت باشگاه ها در مسیر حرفه ای شدن و برخورداری از اصول صحیح باشگاه داری فوتبال که امروزه در سراسر دنیا اجرا می شود این امکان را به وجود می آورد که ما حتی به موفقیت های بیشتر از این نیز دست یابیم. وی یاد آور شد: یک بازیکن وقتی به مرحله رشد می رسد که از نبوغ و استعداد کافی برخوردار باشد و مهمتر از همه اینکه تحت نظر یک باشگاه با برخورداری از مربی با دانش و آگاه به علم روز فوتبال آموزش دیده باشد، ما امروز شاهد هستیم که استعدادهای خوبی از فوتبال قم به تیم های ملی رده های سنی مختلف دعوت می شوند و همین دعوت شدن آنها بیانگر این است که فوتبال قم توانایی بالایی دارد. بهرامی بیان داشت: پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان و تلاش برای تشکیل تیمی قوی برای پایان دادن به آرزوی چندین و چند ساله فوتبال ایران به منظور حضور در المپیک آینده موجب شده است که متولی این رشته ورزشی یعنی فدراسیون فوتبال به رده های سنی پایه توجه ویژه ای داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد هستیم که تیم های ملی رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به خوبی مورد حمایت فدراسیون فوتبال هستند و خوشبختانه مربیان این تیم ها به استعدادهای موجود در تمام استان ها از جمله استان قم توجه دارند. رئیس هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: در دعوت اخیر کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای آماده سازی مطلوب این تیم به منظور حضور پرقدرت و موفق در مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی، شاهد حضور امیرحسین رنگرز جدی از استعدادهای خوب فوتبال قم در بین دعوت شدگان به تیم ملی هستیم و این بازیکن آینده دار از 20 تا 25 فروردین در اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان حضور خواهد یافت.
 


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن