تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابتهای دو و میدانی انتخابی دختران خراسان رضوی پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رقابتهای دو و میدانی انتخابی دختران خراسان رضوی پایان یافت خبرگزاری پانا: نایب رییس بانوان هیأت دو و میدانی خراسان رضوی از پایان مسابقات انتخابی دختران نونهال و نوجوان استان خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ فروردين ساعت 13:20



به گزارش خبرگزاری پانا، فهیمه ایمانی اظهار کرد: رقابتهای دو و میدانی انتخابی دختران استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دیروز 18 فروردین ماه در مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار شد.
وی افزود: 43 نفر ورزشکار از شهرستان‌های مشهد، فریمان، درگز، سبزوار و طرقبه شاندیز در این رقابتها شرکت کردند.
نایب رییس هیأت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی نونهالان نگین نظامی، سمیرا سرخوش، زهرا غفرانی و مریم فرودیان به ترتیب در مواد دو 100، 400، 800 و 3 هزار متر به مقام نخست رسیدند.
وی با اشاره به کسب مقام اول فائزه آشورپور در ماده دو 100 متر با مانع نونهالان، گفت: نرگس کریم‌آبادی در ماده پرش طول و راحیل زیدآبادی در ماده پرتاب وزنه با ثبت بهترین رکورد اول شدند.
ایمانی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز حمیده اسماعیل‌نژاد، سپیده حضرتی، الهام غفوری، ساجده فانی، نجیبه شرشبی و زهرا نوروزیان به ترتیب در مواد دو 100، 200، 400، 800، هزار و پانصد و 3 هزار متر به مقام اول دست یافتند.
وی افزود: حانیه یحیی‌پور و غزل مصطفی مقام اول ماده‌های دو 100 و 400 متر با مانع بدست آوردند، زهرا ایوبی‌فر نیز در ماده پرش طول نوجوانان به مقام نخست رسید.
نایب رییس بانوان هیأت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: الهه پارسافر، شقایق لطفی و فاطمه تقوی نیز در موارد پرتاب چکش، دیسک و وزنه مقام اول را از آن خود کردند.
وی خاطر نشان کرد: دو و میدانی کاران نوجوانان استان روز 22 فروردین ماه رقابتهای قهرمانی کشور را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران پیش رو دارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن