تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده آذربایجان غربی پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده آذربایجان غربی پرداخت شد ارومیه - ایرنا - مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی گفت: سال گذشته هفت میلیارد و 210 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده استان پرداخت شد.


علی جلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات به 90 نفر ازمددجویان تحت پوشش مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اعطا شد که تاثیر بسیار خوبی در زندگی این افراد داشته است.
وی اظهار کرد: در راستای انجام اقدامات تامینی و جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده به زندان ها این تسهیلات خود اشتغالی در قالب طرحهای خدماتی، تولیدی، کشاورزی ودامداری پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین به منظور بازتوانی و کمک به معیشت زندانیان آزاد شده علاوه بر پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، سبد کالاهای اساسی به ارزش 50 میلیون ریال در بین 47 نفر از زندانیان آزاد شده توزیع شد که امیدواریم این روند ادامه یابد.
مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: نقش آموزش در جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان پس از آزادی به زندانها اهمیت بسیاری دارد و اداره کل زندانها در این راستا کلاسهای طرح امید را برگزار می کند.
جلیلی افزود: همچنین با همکاری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای 78 نفراز زندانیان آزاد شده کلاسهایی در قالب آموزش مهارتهای اساسی زندگی توسط اساتید دادگستری برگزار شد.
8137/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن