تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس های پرطرفدار استاد عادل فردوسی پور!


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
کلاس های پرطرفدار استاد عادل فردوسی پور!




او فقط مجری برنامه 90 نیست کلاس های پرطرفدار استاد عادل فردوسی پور! فردوسی پور مجری موفق تلویزیون، با برنامه 90 در این سال ها نشان داد می توان با تهیه و ساخت برنامه ای مناسب در دل مردم جا باز کند.




سایت جام جم ورزشی - عادل فردوسی پور را به عنوان مجری موفق برنامه پربیننده 90 می شناسیم اما تمام دنیای عادل فردوسی پور به برنامه 90 ختم نمی شود. این مجری پرکار تلویزیون کارهای زیاد دیگری برای انجام دادن دارد. او نه تنها در شبکه سوم سیما بلکه در شبکه ورزش هم برنامه ۱۲۰ را روی آنتن می‌برد و تهیه‌کنندگی و برنامه‌ریزی کامل این برنامه مهیج را انجام می‌دهد.
اما به عنوان مجری در برنامه ۱۲۰ حضور ندارد.
عادل فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و علاوه بر نویسندگی و تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی تلویزیون فعالیتی در زمینه علم و دانش و تدریس نیز دارد.
دانشجویان دانشگاه شریف می‌توانند مجری محبوب برنامه پرطرفدار ۹۰ را در کلاس‌های این دانشگاه برای تدریس درس زبان ببینید. جالب است بدانید کلاس های فردوسی پور در این دانشگاه طرفداران زیادی دارد و در ابتدای هر ترم کلاس های استاد فردوسی پور نخستین کلاسی است که ظرفیتش پر می شد. فردوسی پور هرگز در کلاس های خود مهمان راه نمی دهد و به هیچ کدام از دانشجویانش هم اجازه نمی دهد سر کلاس فیلم و یا عکس بگیرند.
عادل فردوسی‌پور علاوه بر فعالیت‌های داخلی در حال حاضر با مجله "ورلد ساکر" که یکی از نشریات معتبر دنیای فوتبال به حساب می‌ِآید نیز همکاری می‌کند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن