تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804905943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرایم جدید در پرونده عامل جنایت به سبک سینمایی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جرایم جدید در پرونده عامل جنایت به سبک سینمایی
کد خبر: ۳۹۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ - 08 April 2014


پرونده جواني که دوستش را به لانه مجردي کشانده و پس از حدود ۲۴ساعت شکنجه، او را به شيوه فيلم هاي سينمايي کشته بود درحالي به دادگاه کيفري استان خراسان رضوي ارسال شد که اتهامات آدم ربايي و سرقت نيز در کيفرخواست صادر شده از سوي نماينده دادستان وجود دارد.

به گزارش خراسان، نوزدهم دي سال گذشته، جسد طناب پيچ جوان ۲۵ساله اي در خيابان پروين اعتصامي مشهد کشف شد و بدين ترتيب يک پرونده جنايي ديگر روي ميز قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفت. با شناسايي هويت جسد، مشخص شد که مقتول داراي بنگاه معاملات خودرو در خيابان وحيد بوده است.

کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي که با راهنمايي و نظارت قاضي «موحدي راد» عمليات شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت را ادامه مي دادند به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد يک دستگاه خودرو ۲۰۶ نيز به همراه تعدادي اسناد و مدارک از بنگاه مقتول سرقت شده است. با به دست آمدن اين سرنخ، کارآگاهان تحقيقات خود را درباره افرادي که با مقتول ارتباط داشتند متمرکز کردند تا اين که مشخص شد جواني به نام «مجيد» آخرين فردي است که با وي ديدار کرده است.

اين گزارش حاکي است: پس از جمع آوري دلايل و مدارک، کارآگاهان او را در حالي که در مجلس ختم مقتول شرکت کرده بود دستگير و به پليس آگاهي هدايت کردند. اين جوان که چاره اي جز بيان حقيقت نمي ديد گفت: از مدتي قبل تصميم به قتل دوستم گرفتم. شب حادثه به بهانه کشيدن قليان او را به لانه مجردي ام در خيابان وحيد کشاندم و چنين وانمود مي کردم که از او به خاطر مسائل ناموسي ناراحت هستم. از قبل چوب و طناب آماده کرده بودم و در يک لحظه با چوب به سرش کوبيدم و سپس او را به تير حائل وسط اتاق بستم. دست وپاها و دهانش را نيز محکم بسته بودم تا روز بعد او را نگه داشتم و شب هم به يکي از دوستانم زنگ زدم تا مدتي در کنار او بماند که من بتوانم سري به خانواده ام بزنم حميد هم تا ساعت حدود ۶صبح در خانه با پرويز (مقتول) تنها بود. پس از آن دوباره به لانه مجردي بازگشتم حميد به خانه خودشان رفت و ديگر نيامد.

من در فيلم هاي سينمايي ديده بودم که بدن مرده پس از مرگ سرد مي شود به همين خاطر وقتي به بدنش دست زدم فهميدم که او را کشته ام به همين خاطر خودرو وانت يکي از دوستانم را به امانت گرفتم و شبانه جسد را در خيابان پروين اعتصامي رها کردم. گزارش خراسان حاکي است: پس از بازسازي صحنه قتل و تشريح چگونگي جنايت به شيوه فيلم هاي سينمايي، دو متهم اين پرونده با صدور قرار مجرميت روانه زندان شدند.

پس از انجام تحقيقات تکميلي و اعترافات صريح متهمان، روز گذشته کيفرخواست اين پرونده جنايي از سوي نماينده دادستان صادر شد تا دو متهم به زودي در يکي از شعبه هاي دادگاه کيفري استان خراسان پاي ميز محاکمه بنشينند.

بنابراين گزارش در کيفرخواست صادره اتهام مشارکت در آدم ربايي و سرقت نيز در حالي به چشم مي خورد که حميد متهم رديف دوم اين پرونده نيز به اتهام مشارکت در آدم ربايي و مخفي کردن مقتول محاکمه خواهد شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن