تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799598158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود وضعیت اقتصادی هرمزگان با طرح های کلان وملی تحقق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارهرمزگان: بهبود وضعیت اقتصادی هرمزگان با طرح های کلان وملی تحقق می یابد بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: با توجه به شرایط موجود باید با کار و مدیریت جهادی و تمرکز بر چند طرح کلان و ملی، وضعیت اقتصادی استان را بهبود بخشیم و در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حرکت کنیم.


به گزارش سه شنبه ایرنا، ˈجاسم جادریˈ افزود: فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ مسوولیت را برای همه سنگین تر می کند.
وی اضافه کرد: بخش فرهنگ، در این نامگذاری به طور قطع مسوولیت را بر دوش ائمه جمعه سنگین تر می کند و تمامی ارگان های فرهنگی نیز در این زمینه باید با عزم و مدیریت جهادی ورود کنند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، فرهنگ را زیر بنای رسیدن به دیگر اهداف عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه می توانند با تعامل و همیاری پیش زمینه های یک تحول فرهنگی در راستای رسیدن به اقتصادی سالم و پویا را فراهم کنند.
جادری در ادامه بهبود وضعیت اقتصادی را اولویت برنامه های دولت دانست و بیان داشت: امروز دولت تدبیر و امید در شرایطی روی کار آمده که وارث مشکلات فراوانی از جمله تورم، گرانی، رشد اقتصادی منفی و پروژه های نیمه تمام ست.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط مقام عظمای ولایت به درستی و با درایت امسال را اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند که تحقق آن نیاز به تدبیر و برنامه با عزمی ملی و مدیریتی جهادی دارد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: امروز دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و به هدر دادن منابع ارزشمند نیست و باید با تمرکز بر چند طرح کلان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی استان حرکت کنیم.
وی به مشکلات متعدد استان هرمزگان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: با اعتبارات محدودی که امروز به واسطه کاهش درآمدهای دولت در اختیار استان ها قرار گرفته است، باید کلی نگر بود و این اعتبارات را در زمینه ای هزینه کرد که منفعت آن برای تمام مردم منطقه باشد.
مقام عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: البته در کنار توجه و تمرکز به طرح های کلان و ملی باید تلاش کنیم مشکلات استان در بخش های مختلف را کاهش دهیم تا مردم در گرفتن خدمات دچار مشکل نشوند.
جادری ابراز داشت: امروز نیازمند مشارکت همه اقوام و مذاهب برای ساختن استان هستیم و از تمامی مردم ولایت مدار و دلسوز هرمزگان بویژه ائمه جمعه و جامعه روحانیت استان تقاضا داریم تا همراه دولت برای ایجاد تحول در منطقه تلاش کنند.
وی اذعان داشت: اعتقاد داریم حکومت دینی و ولایت فقیه بهترین حکومت در دنیاست چرا که این حکومت و رهبر آن با هیچ حکومتی قابل مقایسه نیست و امروز شما ائمه جمعه در خط مقدم جبهه مبارزه با بدخواهان این حکومت اسلامی هستید.ک/2
7195/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن