تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بیش از 20 هزار مسافر از ایستگاه های فرهنگی منطقه 19


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
استقبال بیش از 20 هزار مسافر از ایستگاه های فرهنگی منطقه 19
ایستگاه های فرهنگی منطقه 19 در ایام نوروز میزبان بیش از 20 هزار مسافر از اقصی نقاط ایران بودند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس رضا نثاری شهردار منطقه استقبال مسافران از این ایستگاه هارا چشمگیر خواند و گفت: این ایستگاه ها در پارک افرا، بعد از عوارضی تهران قم، ورودی بوستان ولایت، پارک شهید کاظمی و ابتدای روستای پلایین مستقر بودند و از طریق آنها بسته های فرهنگی بین مسافران توزیع شد.
به گفته وی محتوی این بسته ها شامل 4 کارت تهرانگردی، نقشه تهران، بلیت های سینما و بروشورهای آموزشی بود و در کنار آنها شاخه های گل نیز بین مسافران توزیع شد.
شهردار منطقه 19 در ادامه از اسکان هزار میهمان نوروزی در کمپ بوستان ولایت خبر دادو افزود: در ایام نوروز نزدیک به 190 خانوار و 1000 مسافر از استانهای اصفهان، خراسان، آذربایجان و فارس در  نمازخانه و چادرهای برپا شده در این بوستان مستقر شدند.
نثاری افزود: برپایی غرفه های قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مشاوره رایگان، غرفه اسباب بازی، صنایع دستی، ایستگاه سلامت، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه برگزاری مسابقات ورزشی، حجاب و عفاف و همچنین غرفه ای مجزا جهت راهنمای مسافران نوروزی از جمله خدمات ارائه شده به شهروندان و مسافران این بوستان بود.
وی خاطرنشان کرد: طبق نظر سنجی انجام شده از 50 خانوار مسافرین نوروزی در خصوص خدمات محل اسکان نوروزی بوستان ولایت، 95 درصد آنها از نحوه برخورد مسئولین اسکان، امکانات، امنیت، نظافت، پارکینگ و نمایشگاه فرهنگی اعلام رضایت داشتند.







تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن