تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798376324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: از بابت کسب میزبانی جام ملت ها خوشبین هستم/در بحث حامی مالی پرسپولیس ابهام وجود داشت و به نوعی غیرقانونی بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گودرزی: از بابت کسب میزبانی جام ملت ها خوشبین هستم/در بحث حامی مالی پرسپولیس ابهام وجود داشت و به نوعی غیرقانونی بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق جلسه امروز قرار است اردیبهشت ماه گروهی از AFC به ایران بیایند که کار این هیات تشخیص دادن زیرساخت ها است و من از بابت موضوع میزبانی جام ملت ها خوشبین هستم.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص جلسه برگزار شده  با مسئولان هیات های فوتبال 4 شهر میزبان جام ملت های آسیا در سال 2019، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از AFC هیاتی در اردیبهشت ماه به ایران می آیند که با تشخیص دادن زیر ساخت‌ها و منطبق با استانداردها با سایر نامزدها برای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا حضور خواهند داشت و من از بابت این موضوع خوش بین هستم.  
 
وی در خصوص 2 میلیارد که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت افزود: در واقع ما طی مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال از آن‌ها خواسته بودیم که تیم‌هایی که به لحاظ مالی دارای مشکلات هستند کمک و مساعدت شوند اما متاسفانه با یک مساله مواجه شده‌ایم، و آن مسئله این است که مدیریت هزینه‌های باشگاهها بالا است و همین مساله باعث می‌شود که دولت نتواند به موقع از عهده هزینه‌ها بربیاید.
 
گودرزی ادامه داد: به دلیل بالا بودن هزینه‌های باشگاهها توان پاسخگویی به بازیکنان‌ها را نداشته که همین موضوع باعث شده است که مشکلاتی به وجود بیاورد که دولت هم برای ارائه کمک، محدودیت‌های را برای مشکلات بودجه در اختیار گذاشته است و نباید از دولت انتظار داشت که مانند گذشته نیازهای آنها را برطرف کند، فدراسیون فوتبال قرار گذاشته که این پول را به صورت هدایت محور توزیع کند که امیدواریم این اعتراضات مرتفع شود.
 
وزیر ورزش و جوانان در خصوص پرداخت 2 میلیارد به باشگاه پرسپولیس و گذاشتن شرط برای این باشگاه تصریح کرد: به طور قطع شرطی از جانب ما گذاشته نشده است، تلاش ما این است که تیم‌هایی که لطمه خورده‌اند کمک کنیم تا وضعیت اقتصادی مطلوب شود تا تیم‌های دولتی به نحو خوبی خصوصی سازی شود و منافع و مسائل هواردارها و پیشکسوتها و سرخابی‌ها را حل کنیم.  
 
وی در مورد اظهارات پروین مبنی بر اسپانسر نگرفتن تیم پرسپولیس هم عنوان کرد: هدف آنها این بود که کارهای تبلیغاتی باشگاه را مدیریت و به قیمت 12 میلیارد تومان واگذار کنند و چون این مساله غیرقانونی و فروش منافع پرسپولیس در میان بود ما اجازه این کار را نداده‌ایم، زیرا نمی‌توان به راحتی منافع 5 ساله پرسپولیس را فروخت. البته در این میان حامیان مالی پیدا شدند که برای یک سال تبلیغات دور زمین و لباس 60 میلیارد تومان پرداخت می‌کنند ولی این ابهام وجود دارد که چرا سه سال 12 میلیارد ولی یک سال 60 میلیارد پرداخت می‌کنند!!
 
گودرزی در ادامه با اشاره به بازی‌های آسیایی و کفاف هزینه 26 میلیاردی این بازی‌ها هم گفت: به طور قطع برای انجام و تدارک این بازی‌ها اهداف ما بر این بوده است که هیچ نوع محدودیتی برای تیم‌هایی که شرکت می‌کنند قائل نشویم و بر این اساس هدف ما این است که به طور منطقی پول توزیع شود و وزارتخانه موظف است هزینه اردویی ورزشکاران را تامین کند، در این راستا از ریاست جمهوری قول گرفته‌ایم که به ما کمک کند، به وی نیز طی دستوری به سازمان راهبردی اعلام کرده است که به ما کمک خواهد کرد البته با توجه به جام جهانی برای دیدارهای تدارکاتی و اردوهای تیم فوتبال دستور پرداخت صادر شده است.  
 
وزیر ورزش و جوانان در مورد مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها هم تاکید کرد: ناطق نوری به دلیل افزایش سن دو بار از سوی کمیسیون اجتماعی رد شده است و در مورد قایقرانی هم باید اعلام کنم که اردیبهشت انتخابات این فدراسیون برگزار می شود.

وی سپس در مورد حضور نمایندگان مجلس در فدراسیون عنوان کرد: در ملاقات اخیر با لاریجانی قرار بر این شد در مورد این نکته در صحن علنی مجلس صحبت کند، اگر نمایندگان مجازند به طور حتم تمکین خواهیم کرد و اگر نه از حضورشان جلوگیری می‌شود و اگر هم پاسخی به دست نیاوردیم نظر سازمان بازرسی را اعمال خواهیم کرد.

 گودرزی در خصوص انتقاد پذیری در مورد احتمال تنیجه نگرفتن تیم های اعزامی به بازی‌های آسیایی تصریح کرد: هیچ گاه از انتقاد شانه خالی نکرده‌ام اما نوسانات زیادی بر سر راه تیم‌های ما بوده است، دوره اول سوم شدیم، دوره دوم شرکت نکرده‌ایم،
دوره بعد چهارم، در بانکوک هم مقامی به جز ششمی کسب نکرده‌ایم. در همین کشور در دور بعدی چهارم، در تهران دوم شده‌ایم، در سئول مقام چهارم، در دهلی هفتم، در سئول چهارم، در پکن پنجم ، هیر وشیما ششم، بانکوک هفتم، یونان دهم ، دوحه ششم و گوانجو چهارم شده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: البته این نوسانات در کسب مقام به ضرر ما خواهد بود و برای ما نیز دردسر ساز است، ما باید دوره‌های 4-5 ساله رانگاه کنیم، باید اذعان کنم من 45 سال در این حوزه بودم و 35 سال نیز داور تربیت کرده‌ام، به عنوان مربی و دانشجو بوده‌ام، حال در یک دوره‌ای پول تزریق می‌شود و مشکل را کم می‌کند، اما اکنون در مقطعی قرار گرفته‌ایم که پولی وجود ندارد.

وی در ادامه به بحث اختلاف ایران با دیگر کشورها در بازی‌های آسیایی پرداخت و اظهار کرد: اختلاف ما با قزاقستانی‌ که چهارم شد یک مدال است، با تیم ششم دو مدال، یک اشتباه ممکن است فاصله را با دیگر تیم‌ها بیشتر کند که البته به منزله سقوط نیست.

گودرزی در مورد وعده امسال وزارت ورزش اذعان کرد: به طور قطع در توزیع امکانات عادلانه رفتار خواهد شد و با مبلغ 500 یورویی که قرار است بگیریم زیرساخت‌ها را تقویت و با رویکرد اقتصاد مقاومتی هزینه‌ها را کاهش می دهیم.

وی در پایان با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده خاطرنشان کرد: شعار امسال موضوع فرهنگ است، طبق فرمایش ایشان فرهنگ زیربنا است که باید به آن جامعه عمل پوشاند و اهداف وزارتخانه توسعه فرهنگ است که اخلاق نیز زیر مجموعه آن است و من امیدوارم رویکرد ما مبتنی بر فرهنگ و معنویت باشد تا اخلاق در ورزش نهادینه و توسعه یابد.

انتهای پیام/
 
 







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن