تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815209922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصر خواستار میزبانی فوتبال جام ملت های آفریقا در سال های 2017 یا 2019 شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصر خواستار میزبانی فوتبال جام ملت های آفریقا در سال های 2017 یا 2019 شد اصفهان - ایرنا - فدراسیون فوتبال مصر با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آفریقا، خواستار میزبانی مسابقه های فوتبال جام ملت های آفریقا در سال های 2017 یا 2019 شد.


به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون فوتبال مصر روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری ˈسی. ان. انˈ در شهر قاهره اظهار کرد: این فدراسیون درخواست خود مبنی بر میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا در سال 2017 را به کنفدراسیون فوتبال آفریقا (کاف) ارایه کرده است.
«جمال علام» با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا در سال 2017 قرار بود در کشور لیبی برگزار شود، افزود: اما میزبانی لیبی به دلیل ناامنی در این کشور از لیبی پس گرفته شد و ما از ˈکافˈ خواسته ایم میزبانی این رقابت ها را به مصر واگذار کند.
رییس فدراسیون فوتبال مصر افزود: از ˈکافˈ خواسته ایم در صورت موافقت نشدن با این درخواست، میزبانی مسابقات فوتبال آفریقا در سال 2019 را به مصر واگذار کند.
وی تاکید کرد: فوتبال مصر در سه سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو شد و میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا، کمک بزرگی به فوتبال این کشور می کند.
علام ابراز امیدواری کرد، کنفدراسیون فوتبال آفریقا با یکی از این دو پیشنهاد موافقت کند.
رییس فدراسیون فوتبال مصر تصریح کرد: می دانیم خواسته ما از کنفدراسیون فوتبال آفریقا به دلیل پایدار نبودن وضعیت فوتبال مصر ، برای برخی ها غیرمنتظره باشد اما این حالت برای مدت طولانی در مصر باقی نمی ماند و امور به حالت عادی خود بازخواهد گشت.
مصر پیش از این در سال 1959 برای اولین بار مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا را میزبانی کرد و به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
این کشور همچنین در سال 2006 برای دومین بار میزبان این مسابقه ها شد و توانست با شکست ساحل عاج در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی دست یابد.
7132
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن