تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدفین شهید ناهی از منکر «مددخانی» به تعویق افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تدفین شهید ناهی از منکر «مددخانی» به تعویق افتاد تهران بزرگ - ایرنا - تدفین شهید ناهی از منکر ˈمسعود مددخانیˈ به تعویق افتاد و خانواده این آمر به معروف و ناهی از منکر براساس توصیه شهید، خواستار دفن وی در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) شدند که تاکنون این موضوع محقق نشده است.


به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید ناهی از منکر «مسعود مددخانی» روز دوشنبه با حضور جمعی از مردم و بدون حضور مسوولان استانی و کشوری، مظلومانه در منطقه ستارخان تهران واقع در محل سکونتش تشییع شد.
شهناز فیروزی، همسر ناهی از منکر مددخانی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: ایشان برای ادای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدای نظام و انقلاب کرد تا از کم فروغ شدن ارزش های دینی و ملی، جلوگیری کند.
وی، ولایتمداری را از بارزترین ویژگی این شهید اعلام کرد و افزود: ایشان همواره در طول دوره جانبازی تاکید می کردند که هر چه رهبری بفرمایند ما باید گوش بفرمان باشم و این موضوع را با اعمال و رفتار خود به اثبات رساند.
فیروزی، خاکسپاری وی در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) را حق این فرد دانست و تاکید کرد: ایشان حدود 20 سال درد و رنج جانبازی را تحمل کرد و دم برنیاورد و روا نیست حق وی پایمال شود.
وی یکی از سفارشات همسر خود را دفن در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) اعلام کرد و از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران خواست اقدام لازم را برای تحقق این سفارش هر چه سربع تر به عمل آورند.
فیروزی بیان کرد: مسوولان بنیاد شهید تهران تاکنون جواب مثبتی در این زمینه ندادند و به همین دلیل تدفین شهید ناهی از منکر به تعویق افتاده است و ما منتظر صدور مجوز هستیم.
جانباز بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر «مسعود مددخانی» روز شنبه هفته جاری بعد از تحمل 19 سال درد و رنج در بیمارستان بقیه الله تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
شهید مددخانی در سال 1374 در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با اراذل و اوباش منطقه فلاح در ساختمان در حال احداث درگیر شده و توسط این افراد بعد از ضرب و شتم از بالای ساختمان سقوط کرد و دچار ضایعه نخاعی شد.
وی در طول این سال ها 4 بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت روز شنبه هفته جاری در سن 47 سالگی به شهادت رسید.
یکی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به خبرنگار ایرنا گفت: مجوز تدفین این فرد در قطعه صالحین بهشت زهرا (س) براساس درخواست سپاه پاسداران صادر شده است و اگر خانواده مددخانی تقاضای خاکسپاری ایشان را در قطعه شهدا دارند، باید اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.
تهرام/1109/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن