تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: مبلغ درخواستی کفاشیان لحاظ شده است/ براساس منطق هزینه بازیهای آسیایی را تامین می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گودرزی: مبلغ درخواستی کفاشیان لحاظ شده است/ براساس منطق هزینه بازیهای آسیایی را تامین می کنیم تهران - ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه مبلغ پیشنهادی رییس فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی در جام جهانی 2014 لحاظ شده است، گفت: علی کفاشیان دستور پرداخت مبلغ مورد نیاز را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود گودرزی عصر دوشنبه در حاشیه نشست هماهنگی جام ملت های فوتبال 2019 آسیا در جمع خبرنگاران در باره واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال و پیشنهادهای برخی از حامیان مالی گفت: برخی ها تمایل دارند باشگاه را به مدت 3 سال و به مبلغ 12 میلیارد تومان برای کل تبلیغات در اختیار بگیرند.
گودرزی ادامه داد: از آنجایی که امسال باید این تیم ها واگذار شوند می بایست در نحوه واگذاری دقت های لازم را به خرج داد.
وی با اشاره به اینکه برخی از حامیان مالی پیشنهادهای متفاوتی مطرح کرده اند که از جمله شرکتی حاضر است برای مدت 3 سال 12 میلیارد برای تبلیغات پیراهن هزینه کند و از طرفی شرکت دیگر می خواهد ظرف یکسال برای لباس و دور زمین 60 میلیارد هزینه کند که این برای ما جای ابهام دارد.
گودرزی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان مخالف واگذاری این دو باشگاه نیست و اگر تعللی وجود دارد برای این است که باید ابهامات موجود و واگذاری ها برطرف شود. اکنون حامیان مالی پیدا می شوند که برای یکسال 60 میلیارد تومان هزینه کنند و دیگران برای 3 سال 12 میلیارد تومان؟
**براساس منطق هزینه های بازیهای آسیایی را تامین می کنیم
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر رقم بودجه پیشنهادی برای بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی که 26 میلیارد تومان عنوان شده است و آیا این رقم در مقایسه با بودجه سال 2010 که بالغ بر 25 میلیارد تومان بوده است کفایت می کند یا خیر؟ گفت: برای تدارکات بازیهای آسیایی تلاشمان براین است که هیچ محدودیت و سقفی برای فدراسیون ها و تیم های ورزشی شرکت کننده قائل نشویم.
گودرزی در عین حال تصریح کرد: البته باید امار ارقام آن مشخص باشد و براساس منطق برای بازیها هزینه شود. به عنوان نمونه اگر منطق حکم می کند برای این رقابت ها 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شود، اعداد و رقم های پیشنهادی که 26 میلیارد عنوان شده مابقی آن کسر می شود و یا اگر منطق براین باشد که ارقام بودجه بازیهای آسیایی بیش از این رقم است قطعا تامین خواهد شد.
گفتنی است که رقم بودجه پیشنهادی از سوی کمیته ملی المپیک مطرح شده بود.
وی در عین حال خاطر نشان کرد ما براساس منطقی که برای هزینه کرده، اردوها، دیدارها و آماده سازی برآورد می کنیم موظف هستیم آنها را تامین کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: البته از رییس جمهوری این قول را گرفتیم که هرگونه کمک و مساعدتی در این راستا باشد در اختیار ورزش قرار بگیرد که دکتر روحانی این موضوع را به معاونت راهبردی ریاست جمهوری دستور داده اند.
ادامه دارد
ورزشی(3) **9250**3783**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن