تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819465851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: هزینه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی تامین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کفاشیان: هزینه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی تامین شد تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان، هزینه اردوی تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی تامین شد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان افزود: طبق زمان بندی و برنامه های اعلام شده برای اردوهای تیم ملی فوتبال، تمامی بازی ها برگزار خواهد شد و بعد از پایان لیگ برتر، ملی پوشان در اردوهای تدارکاتی تا پیش از رقابت های جام جهانی حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال پس از اتمام رقابت های لیگ برتر فوتبال به آفریقای جنوبی اعزام می شود و اردوهای آماده سازی تا پیش از مسابقات جام جهانی به صورت کامل برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران با تیم های آرژانتین ،نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه 6 رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل همگروه است.
ملی پوشان فوتبال کشورمان 26 خرداد سال 1393 در نخستین بازی دور مقدماتی به مصاف نیجریه خواهند رفت و سپس در 31 خرداد به مصاف آرژانتین و در بازی پایانی گروه نیز در 4 تیرماه به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین می روند.
ورزشی**9250**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن