تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806385937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در ایام نوروز جهادگرانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: تلاش جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در ایام نوروز جهادگرانه بود دماوند- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش اعضای کادر و داوطلب و امور جوانان هلال احمر شهرستان دماوند در ایام نوروز حرکتی جهادگرانه بود.


ˈحمید رضا مشهدی عباسیˈ روز دوشنبه در بازدید از هلال احمر شهرستان دماوند اظهارکرد: تمامی عزیزانی که از ایام تعطیلات نوروزی خود گذشتند و همه این ایام را صرف خدمت رسانی به مردم کردند، باید از خدای منان برای آنان اجر و مزد خواست.
وی عبور با آرامش زائران، گردشگران و مسافران نوروزی از محورهای فیروزکوه و دماوند را نشانگر تلاش های خستگی ناپذیر اعضای هلال احمر شهرستان دماوند و دیگر نهادهای خدمات رسان عنوان کرد و آن را قابل تقدیر دانست.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: این نهاد فعال و کوشا خدمات خوبی را به مسافران و مردم ارائه کردند و در راهنمائی، کمک و خدمات امدادی و هدایت مسافران نوروزی زحمات زیادی را متقبل شدند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در دو مسیر اصلی کشور یعنی محورهای هراز و فیروزکوه دو پایگاه امداد جاده ای دارد همت مسئولان استانی را می طلبد تا حمایت های بیشتری از این مجموعه داشته باشند.

*محورهای فیروزکوه و هراز نیازمند افزایش پایگاههای امداد و نجات است
مشهدی عباسی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خدمات بسیار خوبی بخصوص در بحث امداد و نجات به مردم ارائه می کند، لذا باید تدابیری برای افزایش پایگاههای امداد و نجات در این محورها اندیشیده شود تا فرصت های طلایی برای کمک رسانی از دست نرود.
وی فاصله پایگاه های امدادی مخصوصاً بین پایگاه چناران و امین آباد فیروزکوه را غیر اصولی دانست و ابراز امیدواری کرد مسوولان استانی و شهرستانی با جدیت نسبت به افزایش این پایگاه ها تلاش کنند تا شاهد خدمات بهتر و سریعتر امداد گران جمعیت هلال احمر در شهرستان دماوند باشیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان از تلاش ها و پیگیری های رییس، مسوولان و اعضای کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند که در زمان حضور خود خدمات ارزنده ای را در این مجموعه صورت می دهند، تقدیر و تشکر کرد.

در حاشیه این بازدید از خودرو نجات تیپ یک به طور رسمی رونمایی شد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این بازدید گفت: در آذر ماه سال گذشته به همت مدیران و مسوولان سازمان امداد و نجات و هلال احمر استان تهران یک دستگاه خودرو نجات تیپ یک به شهرستان دماوند اختصاص داده شد که فقط در استان تهران این جمعیت از این خودرو بهره مند است.
حمید فرهادی افزود: این خودرو تمامی تجهیزات نجات را به طور کامل دارا است و همچنین از تجهیزات اطفای حریق نیز برخوردار است.
وی از حضور نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان دماوند که در ایام تعطیلات نوروزی از غرفه های جمعیت بازدید کرند تقدیر و تشکر کرد و گفت: جای بسی خوشحالی و تشکراست که در مراسم رونمایی از این خودرو مسوولان حضور دارند.
فرهادی افزود: با توجه به حساسیت بالای محور هراز این خودرو هم اینک در پایگاه امداد و نجات جاده ای آبعلی (شهید حسین لالی) مستقر است تا در مواقع حساس و حوادث جاده ای از آن بهره برداری شود، زیرا خودرو نجات تیپ یک، این جمعیت را در ارائه خدمات مطلوبتر به حادثه دیدگان کمک شایان توجهی می کند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از تمامی مردم و مسافران عزیز درخواست کرد تا در هنگام هر گونه حادثه ای با شماره تلفن 112(مرکز اضطراری جمعیت هلال احمر)برای حضور سریع امدادگران تماس بگیرند.
فاصله پایگاه چناران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تا پایگاه امین آباد در محور فیروزکوه حدود 70 کیلومتر است که براساس معیارهای جهانی فاصله پایگاههای امداد نباید بیش از 40 کیلومتر از یکدیگر باشد، زیرا امکان امداد رسانی (گلدن تایم) یا وقت طلایی را از امداد گران سلب می کند.
محور فیروزکوه به عنوان یکی از پرترددترین محورهای کشور شاهد بروز تصادفات بی شماری است که ضرورت ایجاد پایگاههای مشترک امداد و نجات(پلیس راه، راهداران، اورژانس، آتش نشانی و .... ) به منظور سرعت عمل در رسیدگی به حادثه دیدگان بسیار مهم است که امیداواریم مسوولان فرادستی در این خصوص اقدامی عاجل صورت دهند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن