تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈیوتیوبˈ به دادگاه قانون اساسی ترکیه شکایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈیوتیوبˈ به دادگاه قانون اساسی ترکیه شکایت کرد آنکارا- ایرنا - وکیل مدافع شبکه اجتماعی ˈ یوتیوب ˈ در ترکیه در پی ممانعت دسترسی به این شبکه اجتماعی به دادگاه قانون اساسی ترکیه شکایت کرد.


به گزارش ایرنا ، ˈگوننچ گورکایناکˈ وکیل مدافع شبکه اجتماعی یوتیوب روز دوشنبه به دادگاه قانون اساسی ترکیه مراجعه و شکایت خود را از رفع مسدودیت این شبکه اجتماعی ارایه کرد.
وی همچنین علیه لغو حکم دادگاه ˈگلباشی ˈ آنکارا مبنی بر رفع ممنوعیت دسترسی به این شبکه اجتماعی نزد دادگاه اداری آنکارا نیز اقامه دعوی کرد.
دادگاهی در منطقه گلباشی آنکارا روز جمعه گذشته حکم رفع ممنوعیت دسترسی به یوتیوب را صادر کرد ولی با اعتراض دادستانی ، این حکم توسط دادگاه دیگری در آنکارا لغو شد.
دولت آنکارا در پی انتشار یک نشست محرمانه در وزارت امور خارجه ترکیه علیه سوریه در شبکه اجتماعی یوتیوب نسبت به فیلترینگ این شبکه اجتماعی اقدام کرد.
فیلترینگ شبکه های اجتماعی درترکیه درپی افزایش درگیری های بین مخالفان دولت آنکارا با حزب حاکم عدالت وتوسعه درآستانه انتخابات محلی که روزیکشنبه گذشته برگزار شد، با واکنش های گسترده داخلی و خارجی روبه رو شد.
دولت آنکارا پیشتر نیز از شبکه اجتماعی توییتر درخواست کرد صفحات شماری از کاربران ترکیه ای را مسدود سازد که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت و دولت آنکارا نسبت به مسدود کردن این شبکه اجتماعی اقدام کرد.
در پی حکم دادگاه قانون اساسی ترکیه مبنی بر رفع ممنوعیت از این شبکه اجتماعی، شرکت مخابرات و فناوری ترکیه مجبور به باز گشودن شبکه اجتماعی توییتر شد.
خاورم ** 2012 **230 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن