تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مجموعه‌هایی نظیر سیتی سنتر در کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان آیت الله نمازی:
توسعه مجموعه‌هایی نظیر سیتی سنتر در کشور ضروری است
اصفهان – خبرگزاری مهر: امام جمعه و نماینده خبرگان رهبری در کاشان با اشاره به مجموعه سیتی سنتر اصفهان گفت: انجام چنین اقدامات و فعالیتهایی، ارزنده و در راستای توسعه کشور است و باید چنین برنامه‌هایی با درایت، تدبیرعلمی و عملیاتی را در کشور توسعه داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالنبی نمازی  در بازدید از مجموعه سیتی سنتر اصفهان افزود: من تا کنون هیچ مجموعه‌ای را به این شکل جایی مشاهده نکرده‌ام و کار بزرگی است. وی ادامه داد: از لحاظ روحی و روانی کارهای بزرگ را در طول تاریخ و تجربه تاریخ بشری را مردان بزرگ انجام داده‌اند و کار بزرگ کردن تحمل و سعه صدر نیاز دارد. امام جمعه کاشان بیان داشت: امیر المومنین(ع) در کلمات حمکت می فرمایند سعه صدر و سینه فراخ داشتن ابزار ریاست است و انسان کوچک نمی تواند ریاست کند و افراد را از دور خودش دور می کندو باید به این نکته توجه داشت که انسانها جایی جمع می‌شوند که دارای جاذبه باشد. وی در دیدار با مسئولین مجموعه سیتی سنتر بیان داشت: یکی از پیامبران بزرگ الهی حضرت نوح بود که او کاری در طول تاریخ کرد که هنوز ماندگار است و مطالعاتی که باستان شناسان بر روی آن سفینه کرده اند را می‌توان با علوم و فنون امروز ساخت؛ حال این پیامبر بزرگ الهی با یکسری انسان جاهل روبرو بود که او را هر روز مسخره می‌کردند. به گزارش مهر، امام جمعه و عضو خبرگان رهبری در شهرستان کاشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مجموعه سیتی سنتر اصفهان و اشتغال زایی این مجموعه بیان داشت: مردان بزرگ در تاریخ با این مشکلات مواجه بوده‌اند و این هدفی که دارید مقدس است و آن را تعقیب کنید و دلها نیز در دست خداست.


۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن