تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804884962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت توجه ویژه‌ای را به مددجویان در فاز دوم هدفمندی یارانه داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره):
دولت توجه ویژه‌ای را به مددجویان در فاز دوم هدفمندی یارانه داشته باشد
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: افزایش نرخ خدمات و کالا در سال جاری در سبد هزینه خانواده‌های کم بضاعت تاثیر گذار خواهد بود
به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حسین انواری در دیدار با امدادگران،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب ا... عسگراولادی،نماینده ولی فقیه در این نهاد و مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری، عضو شورای مرکزی این نهاد و تمامی شهدای امدادگر و تاکید بر تحول و تغییر به احسن حال با توسل به زهرای مرضیه در سال جدید و بهره مندی از برکات انوار فاطمی،به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و اظهار داشت: جهت عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری در سال جاری،سرمایه گذاری بر تعالی فکری و فرهنگی مخاطبان و کارگزاران این نهاد،برخورداری خانواده‌های مورد حمایت از استحکام و ثبات اقتصادی در زندگی،توسعه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و بهره مندی از سبک مدیریت جهادی از محورهای عملیاتی این نهاد در سال 93 است.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری در جهت بهره مندی از سبک مدیریت جهادی در کمیته امداد امام (ره) با بهره مندی از الگوهای اسلامی،خاطر نشان کرد: داشتن انگیزه الهی،دانش،روحیه فداکاری و ایثار و رعایت تقوا و عمل صالح می‌تواند در تحقق مدیریت جهادی راهگشا باشد؛ چرا که مدیریت جهادی همان مدیریت علوی،فاطمی و زینبی است.

انواری یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اقتصاد مقاومتی به معنی این نیست که اقتصاد هدف اصلی است؛بلکه اقتصاد یک هدف میانی و هموار کننده مقاصد عالی نظام است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمنان ما با اعمال فشارهای اقتصادی در عرصه‌های بین المللی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در پی مخدوش کردن ارزشهای اسلامی،اختلال در رفاه ملی،ایجاد بی اعتمادی،تهاجم به فرهنگ دینی، هستند،تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب به معنی ریاضت کشیدن نیست؛ بلکه استفاده صحیح و برنامه ریزی شده از منابع و ذخایر عظیم و ثروتهای خدادادی کشور است که شرط تحقق آن، منفعل نشدن در برابر تحریمها و فشارهای بین المللی است و با رویکرد جهادی و عزم عمومی مردم و استفاده از ظرفیتها و افزایش قدرت مقاومت ملی،توطئه ها ان شاالله خنثی خواهد شد.
انواری افزود: سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه کارآمدی و اثربخشی در ارائه خدمات در حوزه محرومان و نیازمندان است و می‌بایست تدابیر لازم در این زمینه به درستی اجرا شود.

وی با اشاره به وعده‌های دولت تدبیر و امید در 6 ماهه گذشته و همچنین ایجاد آرامش نسبی در کشور،ادامه داد: افزایش نرخ خدمات و کالا در سال جاری در سبد هزینه خانواده‌های کم بضاعت تاثیر گذار خواهد بود که چالشهایی را به دنبال خواهد داشت که نیاز به تدبیر برای خروج از این موانع است.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در کشور که به صورت طبیعی موجب بروز برخی چالشهای اقتصادی می شود،کمیته امداد امام(ره) باید با رویکرد جهادی و تقویت مبانی ارزشی و اسلامی در میان خانواده‌های تحت حمایت نقش ارزشمند خود را در استحکام فکری، فرهنگی و اقتصادی ایفا کند.

وی بر ایجاد انسجام در باورها، بینشها و روشها میان امدادگران تاکید کرد و یادآور شد: کارآمدی مجموعه امداد به انسجام و ارتقای سطح دانش،ایمان و ایثار امدادگران بستگی دارد که با افزایش آن کارآمدی با مدیریت جهادی نیزی تحقق می‌یابد.

انواری در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآموزی برای نیروهای جدید الورود،تقویت تفاهم میان کارشناسان و مدیران و تدارک تدوین برنامه ششم توسعه امداد امام (ره) تاکید کرد.
انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن