تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبالیست خوش آتیه گنبدی با پیشنهاد ۲ میلیون پوندی در راه آرسنال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سردار آزمون این هفته قرارداد می بندد؛ فوتبالیست خوش آتیه گنبدی با پیشنهاد ۲ میلیون پوندی در راه آرسنال خبرگزاری پانا: سردار آزمون مهاجم گنبدی روبین غازان روسیه و تیم فوتبال زیر بیست سال ایران با قرارداد 2 میلیون پوندی در راه آرسنال انگلیس می باشد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ فروردين ساعت 11:15



به گزارش خبرگزاری  پانا: آرسنال پس از تأیید سردار آزمون نسبت به پیشنهاد این باشگاه، در این هفته مذاکراتش با این بازیکن را ادامه خواهد داد. سردار آزمون، مهاجم روبین‌کازان در ماه‌های گذشته مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است و لیونل مسی آینده لقب گرفته است. آرسنال به دنبال جذب این بازیکن ۲۰ ساله است و با وجود پیشنهادات اخیر میلان و یوونتوس، به نظر می‌رسد تیم آرسن ونگر جدی‌ترین گزینه برای این بازیکن باشد. آرسنال ۲ میلیون پوند برای این مهاجم که سال گذشته در تیم زیر ۲۰ سال ایران بازی کرد و از آن زمان توجهات را به خود جلب کرد، پیشنهاد داده است. آزمون انتقال به آرسنال را یک رویا دانسته و پیشنهاد این تیم را تأیید کرد. سردار آزمون متولد ۱۱ دیماه ۷۳ گنبد کاووس می باشد که فوتبالش را با عقاب گنبد ، اتکاگلستان، سپاهان اصفهان و در سال ۹۱ با روبین غازان روسیه شروع کرد و در حال حاضر نیز قصد پیوستن به تیم آرسنال انگلیس را دارد در حالی که بارسلونا ، یونتوس ، میلان به دنبال او بودند . او در جام دوستی روسیه در سال ۲۰۱۲ با زدن ۷ گل در ۶ بازی مورد توجه جهانیان قرار گرفت .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن