تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر:‌ احساس نااميدي و ناکامي مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ونگر:‌ احساس نااميدي و ناکامي مي‌کنم
کد خبر: ۳۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 07 April 2014


سرمربي فرانسوي آرسنال از شکست سنگين تيمش برابر اورتون احساس ناراحتي و نااميدي مي‌کند.


آرسنال در يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي هفته سي و سوم رقابت هاي ليگ برتر انگليس متحمل شکست تلخي شد و با نتيجه سه بر يک برابر اورتون بازي را واگذار کرد تا فاصله اين تيم با تيم‌هاي صدرنشين بيشتر شود.


آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي توپچي ها از شکست سنگين تيمش بسيار ناراحت است. او در نشست خبري بعد از بازي گفت: بدون شک اورتون شايسته پيروزي در اين ديدار بود. تيم حريف بازي بهتري را به نمايش گذاشت و بدون هيچ گونه عذر و بهانه اي بايد آنها را شايسته کسب سه امتياز اين ديدار بدانيم. آرسنال بازي خوبي را در اين ديدار خانگي به نمايش نگذاشت و بايد بازي را واگذار مي‌کرد. از روزهاي اوج خود کاملا به دور بوديم و نتوانستيم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم. وقتي تيم نمي‌تواند خوب بازي کند طبيعي است که مسابقه را واگذار کند.


او افزود: آرسنال در ديدار امروز خوب نبود. اورتون خيلي زود به گل رسيد و همين موضوع شيرازه تيم ما را به هم ريخت. مي‌توانستيم از گل دوم اورتون در نيمه نخست جلوگيري کنيم اما با اشتباه بازيکنان گل دوم را هم دريافت کرديم تا اختلاف به دو گل افزايش يابد و اين کار ما را بسيار سخت کرد. در نيمه دوم تغييراتي را ايجاد و تلاش کرديم تا به بازي برگرديم اما تيم حريف در نيمه دوم هم حساب شده و بابرنامه عمل کرد و در نهايت بازي را به سود خود به پايان برد.


سرمربي آرسنال در پايان سخنان خود گفت: شکست در ديدار امروز آن هم با سه گل نااميدي بزرگي براي ما به شمار مي‌آبد. اما هنوز مصمم هستيم تا در پايان فصل جزو چهار تيم برتر قرار گيريم. تا پايان خواهيم جنگيد و لحظه‌اي دست از تلاش برنخواهيم داشت. کار سختي پيش رو داريم. بايد براي قرار گرفتن در بين تيم‌هاي مدعي تلاش زيادي داشته باشيم. تلاش مي‌کنم تا بازيکنان را از اين فضاي بد خارج و آنها را به بازي‌هاي بعدي اميدوار کنم. اميدوارم که در اين ماموريت خود موفق باشم و بتوانيم اين شرايط سخت را پشت سر بگذاريم. شنبه هفته آينده در جام حذفي انگليس ديدار حساسي برابر ويگان داريم. بايد در اين بازي به پيروزي برسيم. بازيکنان آرسنال بايد هر چه سريع‌تر اين شکست برابر اورتون را فراموش و به ديدار حساس شنبه شب برابر ويگان فکر کنند.


آرسنال با شکست برابر اورتون با 64 امتياز در همان رده چهارم جدول رده‌بندي باقي ماند تا اختلاف اين تيم با ليورپول صدرنشين به 10 امتياز افزايش يابد و کار اين تيم براي قهرماني در اين فصل ليگ جزيره هم بسيار سخت شود.


بعد از ليورپول 74 امتيازي چلسي با 72 امتياز صدرنشين است. منچسترسيتي هم با دو بازي کمتر و 70 امتياز در رده سوم قرار دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن