تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه: از تشويق تماشاگران احساس غرور مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دژاگه: از تشويق تماشاگران احساس غرور مي‌کنم
هافبک ايراني فولام گفت: اينکه تماشاگران مرا مورد تشويق خودشان قرار مي‌دهند، فوق‌العاده است و احساس غرور مي‌کنم.

تيم فوتبال فولام که در حال حاضر با 24 امتياز در قعر جدول ليگ برتر انگليس است شنبه شب آينده در چارچوب هفته سي‌وسوم اين رقابت‌ها در ورزشگاه ويلا‌پارک ميهمان استون‌ويلا است. اشکان دژاگه هفته گذشته گل تساوي تيمش را وارد دروازه اورتون کرد هرچند در نهايت فولام با نتيجه 3 بر يک بازي را به ميهمانش واگذار کرد.

سايت باشگاه فولام در گزارشي تحت عنوان «يک ايراني در فولام» با تمجيد از هافبک کناري اين تيم نوشت: 7 دقيقه پس از اينکه دژاگه به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شد با شوتي سرکش دروازه اورتون را فرو ريخت، درست همان کاري که در بازي با نيوکاسل کرد و 7 دقيقه پس از حضور در مستطيل سبز موفق شد گل برتري فولام را به ثمر برساند. هرچند گل اشکان در نهايت نتوانست مانع شکست فولام شود و تافي‌ها (اورتوني‌ها) با به ثمر رساندن 2 گل ديگر پيروزي را از آن خود کردند.

دژاگه در گفت‌و‌گو با سايت رسمي باشگاه فولام در خصوص گلي که مقابل اورتون به ثمر رساند، گفت: البته با گلي که زدم براي خودم خوشحال بودم ولي به همان اندازه نيز براي تيم خوشحال بودم چون ما در جريان بازي خيلي تلاش کرديم ولي پس از پايان بازي بدون کسب امتياز دست خالي ميدان را ترک کرديم و به خاطر همين موضوع پس از مسابقه خيلي‌خيلي عصباني بودم.

وي افزود: قبول شکست مقابل اورتون براي‌مان خيلي سخت بود چون بازيکنان تيم عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشته بودند و عالي بازي کردند. فکر مي‌کنم بازي در نيمه نخست شگفت‌انگيز بود، ما موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم ولي موفق به گشودن دروازه اورتون نشديم و مشکل‌مان همين بود.

هافبک کناري سفيدپوشان غرب لندني يادآور شد: آنها در همان ابتداي نيمه دوم به گل دوم خود رسيدند. ما روي بدشانسي گل دوم را خورديم ولي به بازي برگشتيم و سعي کرديم بازي خودمان را انجام دهيم. حتي زماني‌که نتيجه يک بر يک بود مي‌توانستيم 2 بر يک از تافي‌ها پيش بيفتيم ولي اشتباهات کوچکي که مرتکب شديم مانع از اين کار شد. قبول اين شکست براي تمام بازيکنان تيم پس از اتمام بازي دشوار بود.

دژاگه با تأکيد بر اينکه بازيکنان فولام بايد از فرصت‌هاي به دست آمده بهتر استفاده کنند، گفت: اگر به بازي با اورتون نگاه کنيد خواهيد ديد که بازي خيلي خوبي از خود به نمايش گذاشتيم و موقعيت‌هاي زيادي هم روي دروازه حريف خلق کرديم اما ما بايد گل بزنيم. مشکل تيم اين است، ما نياز به گلزني داريم. در يک بازي ممکن است فرصت آنچنان گلزني خلق نشود، پس اگر موقعيتي نصيب بازيکنان شود بايد از آن نهايت استفاده را ببرند. به طور حتم اگر هم موفق به انجام اين کار نشويد به مشکل برخواهيد خورد.

هافبک تيم ملي کشورمان در آستانه رويارويي با استون‌ويلا عنوان کرد: بازي شنبه در خانه استون‌ويلا ديداري دشوار خواهد بود. آنها در بازي‌هاي خانگي خيلي خوب بازي مي‌کنند و چند هفته پيش هم چلسي را در ويلاپارک شکست دادند. به هر حال فوتبال همين است و ما براي کسب امتياز به مصاف استون‌ويلا مي‌رويم. فولام به امتيازهاي اين مسابقه نياز دارد. آنها را 2 بر صفر در خانه خودمان شکست داديم و چرا نتوانيم اين تيم را در خارج از خانه شکست دهيم؟ به پيروزي خارج از خانه نياز داريم و اين هفته سخت تلاش کرده‌ايم و بايد ببينيم چه اتفاقي در اين بازي خواهد افتاد.

دژاگه با تمجيد از هواداران فولام که در هفته‌اي اخير به شدت از او حمايت کرده‌اند، گفت: اينکه تماشاگران من را مورد تشويق خودشان قرار مي‌دهند، فوق‌العاده است و احساس غرور مي‌کنم. در هر بازي تلاش مي‌کنم بهترين عملکردم را براي تيم داشته باشم، پس چنين چيزهايي خوشحالم مي‌کند.

هافبک 27 ساله سفيدپوشان غرب لندني اظهار داشت: در بازي با استون‌ويلا هزاران هوادار ما را همراهي خواهند کرد و اين خود براي ما بسيار روحيه‌بخش خواهد بود. هواداران فولام براي ما خيلي مهم هستند و ما به تک‌تک آنها نياز داريم. همه در کنار هم يک تيم را تشکيل مي‌دهيم و اميدوارم بتوانيم در کنار يکديگر از اين شرايط دشوار خارج شويم.

اشکان در پايان خاطرنشان کرد: درست است که خارج شدن از اين شرايط بحراني کار ساده‌اي نيست اما 6 بازي ديگر در پيش داريم و همچنان سرنوشت‌ در دستان خودمان است پس بايد هر هفته سخت تلاش کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/14 17:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن