تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814196408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس فتا گیلان نسبت به کلاهبرداری با جعل عنوان پلیس سایبری هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پلیس فتا گیلان نسبت به کلاهبرداری با جعل عنوان پلیس سایبری هشدار داد خبرگزاری پانا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان نسبت به کلاهبرداری با جعل عنوان پلیس سایبری هشدار داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ فروردين ساعت 09:05



به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار کرد: در برخی از اتاق های گفتگو ، انجمن ها (forums) و وب سایت های شبکه های اجتماعی مشاهده شده افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام های کاربری جعلی، خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و بدین ترتیب با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس ، نسبت به اخاذی ، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می کنند.

وی افزود : پلیس فتا ضمن شناسایی و برخورد شدید با جاعلان عناوین، هرگونه ایجاد ارتباط با کاربران فضای مجازی را با عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه های قبلی پلیس انجام خواهد داد و در حال حاضر به هیچ عنوان در فضای سرویس های اینترنت با هیچ یک از کاربران تماس برقرار نخواهد کرد.

سرهنگ محمدخانی از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مشاهده هرگونه جعل عنوان پلیس و یا هرگونه درخواست یا ایجاد مزاحمت با نام و نشان پلیس فتا یا پلیس سایبری، مراتب را از طریق بخش تماس با ما در وب سایت پلیس فتا به آدرسww.cyberpolice.ir با این پلیس در میان بگذارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن