تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت مشارکتي از عوامل مؤثر بر مديريت جهادي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱ب.ظ)
قائم مقام گروه صنعتي انتخاب: مديريت مشارکتي از عوامل مؤثر بر مديريت جهادي است امين مناني معتقد گفت: مديريت جهادي مستلزم توجه به مديريت مشارکتي، فعاليت توأم با ايثار، آرمان گرايي در عين واقع گرايي و جلب رضايت مردم خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، امين مناني با اشاره به شعار سال ۹۳ در ارتباط با مديريت جهادي اظهارکرد: مديريت جهادي بيش از هر چيز مديريت مشارکتي را نياز دارد، يعتني حرکت تکي و خود محوري در اين گونه مديريت جايي ندارد و چيزي جز ضرر نخواهد داشت، تمامي نخبگان، کارشناسان و کارکنان يک مجموعه ضمن انجام صحيح کارهاي خود، بايد در زمينه مديريت نيز نظرات خود را مطرح کنند و از کناره گيري اجتناب نمايند، اين به معناي دخالت در امر مديريت و تصميم گيري نيست، بلکه کيفيت و کميت ديدگاه هاي مثبت و سازنده را افزايش مي دهد.
وي با بيان اينکه "جهاد" واژه اي مقدس است، تصريح کرد: مديريت جهادي نيز با ارزش ها ارتباط دارد، کساني که با سوز و عشق کار کنند، علاوه بر نشاط و شادابي در کار خود، مي توانند در بروز تحولات مثبت در مجموعه کاري خود سهيم شوند و اين همان نکته اي است که در سال جاري بيش از هر چيز به آن نياز داريم.
قائم مقام گروه صنعتي انتخاب ارتباط صحيح و اخلاق درست و حرفه اي را از ديگر عوامل با اهميت در زمينه مديريت جهادي دانست و اضافه کرد: محيط کار بايد محيطي توأم با ايثار و گذشت باشد، نوآوري و خلاقيت جدي گرفته شود، همچنين آرمان گرايي در عين واقع گرايي در بين تمامي کارکنان و مديران سازمان وجود داشته باشد، علاوه بر آن مشتري مداري و افزايش رضايت مشتري مقوله اي در راستاي مديريت جهادي است.
مناني پيرامون شرايط اقتصادي موجود در سال گذشته نيز گفت: سال ۹۲ هم رکود وجود داشت و هم تورم، اين چنين رکود تورمي براي بسياري از توليد کنندگان و صنعتگران شرايط بسيار بدي را رقم زد و باعث شد براي مجموعه هايي که تاب توان براي مقابله با مشکلات را نداشتند، مشکلات سنگيني را رقم بزند، اما عواملي که باعث شد برخي مجموعه ها بتوانند شرايط را به خوبي پيش ببرند، اعتقادات و انگيزه هاي متعالي بود که توانست بر مشکلات مالي و کمبود امکانات و وسايل غلبه کند.
وي در خصوص فعاليت گروه صنعتي انتخاب به عنوان يکي از بزرگترين مجموعه هاي خصوصي کشور در سال گذشته و سال جاري خاطرنشان کرد: با وجود کارمزدهاي سنگين بانکي، شرايط نامناسب در زمينه صادرات، تحريم ها و ديگر موانع، خوشبختانه اين گروه صنعتي توانست مسير مطلوب خود را ادامه دهد، برخي از مسؤولان و مديران و از جمله اعضاي کميسيون هاي مختلف مجلس در بازديد از گروه صنعتي انتخاب به اين نکته اشاره کرده اند که مجموعه با روحيه اي را ديده اند که ضمن بهره گيري از تکنولوژي به روز، در زمينه توجه به منابع انساني و نشاط و شادابي نيز پيشتاز است و در زمينه توليد و توسعه و تحول نيز عملکرد مطلوبي داشته است، اين شرايط بايد در سال ۹۳ با توجه بيشتر به مقوله مديريت جهادي ادامه و افزايش پيدا کند.
گفتني است؛ گروه صنعتي انتخاب بزرگ‌ ترين توليدكننده لوازم خانگي كشور با 8 كارخانه توليدي با مساحت 450 هزار مترمربع، 17 شركت بازرگاني- خدماتي و عرضه بيش از 250 قلم لوازم خانگي از قطب‌هاي بزرگ صنعتي ايران به شمار مي‌آيد. محصولاتي نظير اسنوا، حاير، دوو، بست و تکنوگاز در اين مجموعه صنعتي ساخته مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن