تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمقابل دشمنان اسلام باید محکم ایستادگی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان البرز: درمقابل دشمنان اسلام باید محکم ایستادگی کنیم کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: درمقابل فشارهای اقتصادی و حربه های فرهنگی دشمنان اسلام باید محکم و فعالانه ایستادگی کنیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد مهدی حسینی همدانیˈ روز یکشنبه در نشست هم اندیشی و همدلی مدیران و ائمه جمعه استان البرز افزود: نظام سلطه انواع دشمنی ها درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی روا داشته ، اما ناموفق بوده است .
وی ادامه داد: امروز نیز دشمن دو بخش اساسی را در کشور ما مورد توجه قرار داده که مقام معظم رهبری با درایت نامگذاری سال جدید را برمبنای این دو بخش قرار داده است .
حسینی همدانی گفت: رهبرمعظم انقلاب امور را بانگاه راهبردی ناظر بر افق های روشن مورد توجه قرار می دهد.
وی اضافه کرد: دشمنان با ابزارهای فرهنگی درصدد استحاله درونی نظام و خسته کردن مردم با استفاده از ابزارهای اقتصادی هستند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز ادامه داد: در صورت بی توجهی ، استحاله درونی و فرهنگی سبب فروپاشی نظام از درون می شود زیرا اگر ارزش های دینی از نظام اسلامی جدا شود، این نظام کارایی خود را از دست می دهد.
وی ادامه داد: باید دربخش فرهنگ دفاعی وارد عمل شد زیرا اگر فرهنگ دینی از یک جامعه گرفته شود، سایر بخشهای آن جامعه دچار آسیب خواهد شد.
امام جمعه کرج افزود: ضعیف عمل کردن ما در بخش فرهنگی ، دشمن را در پیشبرد اهداف شوم خود موفق خواهد کرد بنابراین باید در عرصه فرهنگی از موازی کاری، بد اخلاقی ، غیرتخصصی عمل کردن، فعالیتهای فرسایشی و بدون مبنا پرهیزکنیم.
وی یادآورشد: اگر در عرصه های مختلف درست عمل شود، می توان موانعی برای بسیاری از حربه ها و توطئه های دشمنان به وجود آورد.
حسینی همدانی گفت: چرا باید منتظر باشیم تا سیلی بخوریم، درصورتی که با برنامه ریزی و رصد مسایل می توان مانع از اثرات منفی حربه های دشمنان شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: انسان بصیر امور را رصد می کند و با برنامه ریزی پیش می رود.
*** وجود اقوام مختلف در البرز تهدید نیست
امام جمعه کرج درادامه به وجود اقوام مختلف در البرز اشاره کرد و گفت: این تنوع قومیتی فرصت است که باید از آن بهره کافی برد و با اتحاد و همدلی به نتیجه قابل قبولی دست یافت .
وی تاکید کرد: اصالت بخشیدن به آموزه های دینی، تبعیت از ولایت فقیه و تقویت روحیه بسیجی از نکته های مهم برای پیشبرد امور دراستان است.
وی گفت: لازمه قوی شدن یک ملت برخورداری از مدیران متعهد و مومن است که تخصص محور کارشان باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود : باید با شتاب و بدون تلف کردن وقت مشغول شناسایی وجذب نیروها وسرمایه های ارزشمند دراین استان شد که لازم است دراین راستا بانک اطلاعاتی از افراد متعهد دانشمند تشکیل شود.
امام جمعه کرج درادامه بحث آماری البرز را ضعیف خواند و افزود: این بخش برای انجام کارهای زیربنایی دارای نقص است و باید این موضوع به جد مورد پیگیری قرار گیرد.
حسینی همدانی یادآورشد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اولین شکست ملت آن است که معتقد شود کاری نمی تواند انجام دهد بنابراین باید با عملیات اقتصاد مقاومتی بحرانهای جهانی و تحریم ها را پشت سر بگذاریم .
وی افزود: مدیریت جهادی نیز به آن معنا نیست که منتظر بخشنامه برای انجام کار باشیم بلکه کار خوب انجام دادن مصداق عمل صالح است و درچارچوب قانون باید کارمان را انجام دهیم و کسانی که مسوولیت دارند تا آخرین روزکاری مسوول هستند.
استاندار البرز نیز در این نشست لازمه اقتصاد مقاومتی را یک الگوی علمی مناسب با نیازهای کشور عنوان کرد و گفت: اقتصاد نباید دولتی باشد بلکه با سرمایه مردم و مدیریت بخش خصوصی تحقق یابد و دولت مسوولیت ظرفیت سازی ، برنامه ریزی و هدایت را دارد.
ˈسید طاهر طاهری ˈاضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع محکم سازی پایه های اقتصاد در شرایط تحریم و غیر تحریم است و تبدیل تهدیدها به فرصت با باور و مشارکت مردم شکل می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی درسال 89 ازسوی مقام معظم رهبری مطرح شد و مکرر مورد تاکید قرار گرفت و باید به این نکته توجه کرد که تولید ملی حلقه اساسی پیشرفت اقتصاد است و مسوولان باید با فرهنگسازی و مصرف داخلی در جهت جلوگیری از اسراف تلاش کنند.
دراین نشستˈمهران رجبیˈ یکی از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون کشور به بیان فعالیتهای انجام شده در زمینه های هنری و بازیگری پرداخت و گفت: درعرصه فرهنگی مجموعه های تلویزیونی خوبی در دست ساخت قرار دارد.ک/2
2818/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن