تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814215750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز 93 بیش از هشت هزار ماموریت اورژانسی در اصفهان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوروز 93 بیش از هشت هزار ماموریت اورژانسی در اصفهان انجام شد اصفهان- ایرنا- مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری و در قالب اجرای طرح امداد سلامت نوروزی، تکنسین های فوریت های پزشکی استان اصفهان به هشت هزار و 138 حادثه اورژانسی اعزام شدند.


دکتر ˈغفور راستینˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، پنج هزار و 717 ماموریت مربوط به حوادث غیرتصادفی و دو هزار و 421 مورد دیگر نیز سوانح رانندگی بود.
وی در خصوص حوادث رانندگی استان اضافه کرد: یکهزار و 731 مورد در مناطق شهری و 679 مورد در جاده های استان اصفهان رخ داده است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: یکهزار و 931 نفر از مصدومان حوادث تصادفی توسط واحدهای امداد اورژانس 115 به بیمارستان اعزام و 300 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی با اشاره به اینکه در ماموریت های غیرتصادفی یکهزار و 931 مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: سه هزار و 228 نفر از مصدومان حوادث غیرتصادفی نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستانهای استان منتقل شدند.
راستین با بیان اینکه نوروز امسال 77 نفر نیز دچار گازگرفتگی با گاز منوکسید کربن شدند، اضافه کرد: 47 نفر از مسموم شدگان به بیمارستان منتقل و 30 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
ت / 7131/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن