تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعواي ساختگي ترفندي براي سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دعواي ساختگي ترفندي براي سرقت
رئيس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري اعضاي اصلي باند سرقت از مشتريان بانک‌ها در مشهد خبر داد.
آفتاب: به گزارش ابتکار، رضوي در تشريح اين خبر، گفت: يکي از شهروندان با تنظيم دادخواستي به پليس فتا مراجعه و اظهار داشت: براي برداشت وجه نقد به دستگاه عابربانک مراجعه کردم اما در زمان وارد کردن رمز حساب بانک خود غافل از آن بودم که فردي ناشناس، پشت سرم ايستاده و شاهد وارد کردن شماره رمز بوده است.

وي با بيان اينکه اين فرد ناشناس به ظاهر با تلفن همراه خود مشغول صحبت بود که ناگهان فرد ديگري از پشت سر به سمت من حمله ور شد و با حالتي خشن تهديدم مي‌کرد که چرا مزاحم همسرش شده ام. گفت: اما زماني که مجددا به سراغ دستگاه عابر بانک برگشتم نه خبري از وجه دريافتي ام بود و نه خبري از کارت عابر بانکم و تازه متوجه شدم سارقان با دعواي ساختگي، کارت بانکي و وجوه نقدم را به سرقت برده اند.

عرفاني افزود: به محض اطلاع از سرقت کارت عابر بانک و لو رفتن رمز ورود به حساب بانکي ام در اولين اقدام از طريق اينترنتي موجودي حساب بانکي خود را به حساب ديگري انتقال دادم اما چون سقف انتقال 100 ميليون ريال بود باقي مانده موجودي حسابم مورد سرقت قرار گرفت.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي در تشريح عمليات دستگيري اعضاي اصلي اين باند حرفه اي گفت: در پي اعلام شکايت شاکي پرونده کارشناسان پليس فتا تحقيقات علمي خود را آغاز و با بررسي تصاوير ضبط شده از طريق دوربين‌هاي مداربسته و کنترلي توانستند عاملان اين سرقت را چهره زني و مورد شناسايي قرار دهند.

وي افزود: پليس با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي بعدي متهمان که دو مرد و زني جوان بودند را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه آنان را دستگير کردند.تحقيقات از اعضاي اين باند براي کشف ديگر سرقت‌هاي احتمالي آنان ادامه دارد.

عرفاني به شهروندان هشدار داد: هنگام مراجعه به خودپرداز دقت کافي داشته و اطراف خود را دقيقا بررسي کرده و حتي‌المقدور در مکان‌هاي خلوت و در تاريکي شب مراقب برداشت و يا مبادلات بانکي خود و کار با دستگاه خودپرداز باشيد.




تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن