تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري در نوروز 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
افزايش بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري در نوروز 93 مدير كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از افزايش بازديد از تاسيسات گردشگري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در ايام نوروز 2 هزار و 773 مورد بازديد از تاسيسات گردشگري صورت گرفته كه در مقايسه با 2 هزار و 599 مورد بازديد در سال گذشته امسال شاهد رشد 6.69 درصدي در حوزه نظارت هستيم.
مدير كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با بيان اين مطلب افزود: از آغاز فعاليت ستاد تا پايان 14 فروردين 2 ميليون و 835 هزار و 878 نفر از ابنيه تاريخي و جاذبه هاي گردشگري استان در ايام نوروز بازديد كردندكه از اين تعداد 74 هزار و 947 نفر از فردوسي و هارونيه ، 34 هزار و 278 نفر از نادري ، 9 هزار و 168 نفر از عطار و خيام ، 6 هزار 839 نفر از عمارت خورشيد و 52 هزار 942 نفر از موزه ها بازديد كردند.
رجبعلي لباف خانيكي اظهار داشت : در اين ايام182 مورد تذكر ،91 اخطار ، 30مورد تشويق و 65 مورد شكايت از واحد هاي تحت پوشش اين اداره به ثبت رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن