تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798781349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آمریکا به اسرائیل بعد از هر مذاکره با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گزارش آمریکا به اسرائیل بعد از هر مذاکره با ایران


یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت دولت آمریکا بعد از هر دور مذاکره با ایران به مقامات اسرائیل گزارش کار می دهد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وی درنشستی خبری در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه هاآرتص گفت که چرا بار آخر ، برخلاف مذاکرات قبل به مقامات اسرائیلی درباره ایران گزارش ندادید گفت ما همیشه به مقامات اسرائیل گزارش کار داده ایم حال این گزارش یا از طریق سفر من به اسرائیل بوده و یا از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس .
این مقام ارشد آمریکایی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا آمریکا به ایران پیشنهاد داده است که راکتور آب سنگین اراک به  راکتور آب سبک تبدیل شود تصریح کرد: من قصد ندارم درباره پیشنهادهای مربوط به راکتور اراک، در اینجا صحبت کنم.  
وی در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی که پرسید در واشنگتن این پیشنهادها وجود داشته است که اگر آمریکا بخواهد هر نوع توافقی را که قرار باشد با ایران حاصل شود، تقویت کند، این کار باید با نوعی تهدید رئیس جمهور آمریکا برای استفاده از نیروی نظامی همراه باشد. آیا این تحولی تازه است؟ بیان داشت: من فکر می‌کنم شما به گزارشی از مؤسسه بروکینگز اشاره دارید. این گزارش به این معناست که در صورتیکه ایران از توافق مذاکره شده خارج شود، کنگره چنین اقدامی را دنبال خواهد کرد.  
 وی در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو و تلویزیون توکیو مبنی بر اینکه گزارش‌هایی از افزایش صادرات نفت ایران منتشر شده است؛ آیا این افزایش سطح احتمالی طبق توافق است؟ و همچنین انتخاب ابوطالبی بعنوان نماینده ایران در سازمان ملل بر مذاکرات تاثیر می‌گذارد اظهار داشت: نگرانی در خصوص صادرات نفت ایران مشاهده نمی‌کنیم. نکته‌ای وجود ندارد که ما را به نتیجه‌گیری متفاوتی سوق دهد. البته ما همچنان همه چیزرا زیر نظر داریم.
مقام ارشد آمریکایی درباره ندادن روادید به ابوطالبی هم گفت: اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند،‌ این مسئله مشکل‌ساز خواهد بود. ما نگراهی‌های جدی خود را در این‌باره به دولت ایران اعلام کرده‌ایم و اگر این گزینه دنبال شود، مشکل ساز خواهد بود.
این مقام ارشد امریکایی در پاسخ به سئوالی درباره امکان توافق قرارداد بیست میلیارد دلاری ایران و روسیه گفت ما درباره نگرانی‌های خود در این خصوص یا درباره هر معامله مشابه، با هر دو طرف صریح بوده‌ایم. در صورتیکه چنین معامله ای شکل گیرد، به نظر می‌رسد مغایر با مفاد طرح مشترک اقدام 1+5 و اتحادیه اروپا خواهد بود و ممکن است به شکل بالقوه تحریم‌های آمریکا را علیه شرکت یا فردی که در چنین معامله‌ای شرکت دارد، برانگیزد.  
 این مقام ارشد آمریکایی گفت: طرح مشترک اقدام می‌گوید درباره هیچ چیز توافق وجود ندارد مگر آنکه درباره همه امور توافق باشد و من به این مطلب این نکته را می‌افزایم که هیچ توافقی وجود نخواهد داشت مگر آنکه همه درباره آن توافق داشته باشند.  
 وی ادامه داد: اگر توافقی درباره همه مسائل وجود داشته باشد و فقط دو مسئله باقیمانده باشد، باید آن دو مسئله باقیمانده نیز حل شود. تا زمانی که شما همه مسائل باقیمانده را حل نکنید، هیچ توافقی وجود نخواهد داشت.  
وی همچنین تاکید کرد: قضیه اوکراین هیچ تاثیر محسوس یا عینی بر مذاکرات ندارد.
 یک مقام ارشد دولت آمریکا در آستانه از سرگیری مذاکرات 1+5 با تکرار تهدید نظامی ایران گفت در صورتی‌که ایران از توافق مذاکره شده خارج شود، کنگره اقدام نظامی علیه ایران را بررسی می‌کند.


یک شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن