تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرطرفدارترین برنامه های نوروز ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرطرفدارترین برنامه های نوروز ۹۳


شبکه های تلویزیونی نوروز امسال با پخش مجموعه های تلویزیونی طنز، فیلم های سینمایی داخلی و خارجی و مستند های ایرانی و خارجی نظر بسیاری از بینندگان را جلب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «مستندهای نوروزی» علاوه بر «پایتخت۳» و «کلاه قرمزی» جزو پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی نوروز ۹۳ اعلام شده اند.

 بنابر نظرسنجی واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی رسانه ملی (162)، مستندهای نوروزی شبکه های سیما موفق شدند، نظر بسیاری از بینندگان را جلب کنند.

شبکه های تلویزیونی نوروز امسال بیش از 300 مستند شامل برترین مستندهای ایرانی و خارجی از جمله بازی های تنهایی، فنا ناپذیران، دانوب، دماوند، ماهی سیاه قاتل، قلمرو جهانی گرگ ها، هیولاهای ذره بینی، عملیات ببر برفی، محمد علی کلی، رودخانه لیان، رازهای حیات وحش هندوستان و برترین مستندهای حیات وحش جهان را به روی آنتن برد که اظهار رضایت مخاطبان از مستندهای حیات وحش بیشتر بوده است.

علاوه بر این، برخی مستند سازان نیز از اوقات فراغت نوروزی برای معرفی چهره های برتر هنری کشور بهره بردند که مستندهایی درباره خسرو سینایی، پوران درخشنده و محمدرضا اصلانی از جمله آنها بود.

همچنین طبق نظر بخش ارتباطات مردمی سازمان صدا و سیما، مجموعه تلویزیونی «پایتخت3» موفق شد بیش از دیگر برنامه های نوروزی مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.

مخاطبان از بازی بازیگران این مجموعه، فیلم نامه و روند طنز آن، کارگردانی و زمان پخش آن نسبت به دیگر مجموعه های نوروزی بیشتر رضایت داشته اند.بنابراعلام نظر مردم، «کلاه قرمزی» عروسک محبوب بچه ها نوروز امسال هم با اتفاقات تازه‌ و با اضافه شدن پسر فامیل دور به جمع عروسک‌ها، یکی از پُر مخاطب ترین مجموعه های تلویزیونی شد.
 


شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن