تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: به مردم دروغ نگوئيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: به مردم دروغ نگوئيد
علي دايي به صحبت‌هاي مازيار ناظمي رئيس مرکز روابط عمومي وزارت ورزش واکنش تندي نشان داد.

علي دايي بعد از تمرين امروز پرسپوليس در واکنش به اظهارات مازيار ناظمي مبني بر اينکه شروط وزارت ورزش براي پرداخت دو ميليارد تومان به پرسپوليس صحت ندارد اظهار کرد: من اصلا نبايد جواب آقاي ناظمي را بدهم. ايشان کارمند ورزارت ورزش هستند و نبايد دباره اين مسائل صحبت کنند اما متاسفم که امثال آقاي ناظمي بايد به مردم دروغ بگويند. اگر ايشان با مردم روراست باشند، مردم خيلي بيشتر او را دوست دارند و به او احترام مي‌گذارند.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: اما آقاي ناظمي بايد به شما بگويم که شما اطلاعات کافي نداريد و انگار فقط خواسته‌ايد يک جواب بدهيد. وزارت ورزش نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس ارسال کرده بود و براي پرداخت دو ميليارد تومان شروطي تعيين کرده بود و همانطور که امروز در جلسه‌اي که در فدراسيون فوتبال برگزار شد، پروين و کفاشيان هم گفته بودند، ارسال اين نامه از سوي اين افراد تاييد شد.

دايي گفت: بعد هم هيات مديره باشگاه در اين رابطه تشکيل جلسه داده تا درباره اين پول تصميم‌گيري شود. اين دو ميليارد تومان اصلا به حساب باشگاه نرفته و به حساب سازمان ليگ رفته که هنوز چيزي به اعضاي تيم نرسيده است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بار ديگر با انتقاد از وزارت ورزش گفت: آقاي ناظمي گفته که امسال 15 باشگاه ليگ برتري به طور ميانگين 35 درصد از قراردادهايشان را گرفته‌اند. در حالي که اين ادعا کاملا غلط است. بايد به شما بگويم که سپاهان 80 درصد، نفت 80 درصد، ذوب‌آهن 75 درصد، فولاد 80 درصد، تراکتور 55 تا 60 درصد، استقلال صنعتي خوزستان 75 درصد، مس کرمان 75 تا 80 درصد، گسترش 75 درصد، فجرسپاسي 45 درصد، راه‌آهن 35 درصد، داماش 35 درصد، پرسپوليس 40 تا 50 درصد و استقلال 50 تا 55 درصد گرفته است.حالا به نظر شما کجاي اين رقم‌ها ميانگينش مي‌شود 35 درصد؟!

دايي گفت: اين اطلاعاتي که شما مي‌دهيد اشتباه است. آمارهايي که وجود دارد خيلي با صحبت‌هاي آقايان فرق مي‌کند ما هم جزو 4 پنج تيمي هستيم که کمترين پول را گرفته‌ايم. ضمن اينکه قبل از عيد آقايان مي‌گفتند که تيم را خصوصي مي‌کنيم و تا يازدهم، دوازدهم فروردين باشگاه را به بورس مي‌بريم. اين وعده‌ها چه شد؟ فکر مي‌کنيد چون ما حرف نمي‌زنيم، اين صحبت‌هاي شما را يادمان رفته است؟ شما يک روز قبل از بازي حساس ما مقابل راه‌آهن اين شرط‌ها را مي‌گذاريد و بعد هم مي‌گوييد که دايي اشتباه مي‌کند. من يک سوال دارم آيا اين کار شما تيم ما را به حاشيه نمي‌برد؟ شما نمي‌خواهيد پرسپوليس قهرمان شود و با اين مسائل تمرکز ما را به هم مي‌ريزيد.

او ادامه داد: اگر کفاشيان تصميم‌گيرنده بود، اين پول را به پرسپوليس مي‌داد، اما پول به حساب سازمان ليگ رفته و گفته‌اند که آن را تقسيم کنيد. مگر آقاي خادم پيش از عيد نگفته بود که دو ميليارد الان به تيم مي‌دهيم و دو ميليارد هم در طول عيد به باشگاه مي‌دهيم تا به نوعي دست بازيکنان را بگيرد؟ لطفا از اين حرف‌ها نزنيد و خودتان را جلوي مردم خراب نکنيد. علي دايي هميشه حرف حق را مي‌زند و هيچ‌وقت دروغ نمي‌گويد. تمام اين صحبت‌ها را هم کفاشيان تاييد کرده است. من متاسفم براي افرادي که فقط به خاطر امنيت شغلشان عوام‌فريبي‌مي‌کنند و مي‌خواهند دروغ بگويند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 20:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن