تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي امور رسانه‌اي قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۴۱ب.ظ)
مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خبر داد: ساماندهي امور رسانه‌اي قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: اطلاعات خبرنگاران و عکاسان قم توسط معاونت مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم جمع آوري مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين محمودي با اعلام اين خبر اظهار داشت: نظر به ضرورت ساماندهي امور رسانه‌اي و تنظيم ليست نهايي خبرنگاران و عکاسان استان قم و با عنايت به انتظار نهادها و دستگاه‌ها و ادارات کل استان در خصوص معرفي خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌اي استان قم اطلاعات اصحاب رسانه قم بروز رساني مي شود.
وي در ادامه افزود: ضروري است مسئولان دفاتر خبرگزاري ها، نشريات و نمايندگان محترم رسانه‌ ها، اطلاعات خبرنگاران و عکاسان رسانه مربوطه را به دفتر معاونت مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم ارسال کنند.
محمودي با بيان اين مطلب که در صورت عدم ارسال مشخصات همکاران رسانه‌اي مسئوليتي به عهده اين اداره کل نخواهد بود، ادامه داد: در اين صورت اين اطلاعات در ليست معرفي اصحاب رسانه استان قم نيز قرار نخواهد گرفت و به طور حتم همکاران محترم ادارات، دستگاه‌ها و نهادهاي استان قم از پذيرش خبرنگاران و عکاسان معرفي نشده از سوي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خودداري کرده و در جلسات نشست‌هاي رسانه‌اي جلوگيري به عمل خواهند آورد.
علاقمندان مي توانند براي دريافت فرم مربوطه به پايگاه اطلاع رساني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به نشاني www.ershadqom.ir مراجعه کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن