تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810449083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید کبودرآهنگ منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جدید کبودرآهنگ منصوب شد کبودراهنگ - همدان - ایرنا - در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ، نماینده بهار و کبودراهنگ در خانه ملت و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ˈاحسان قنبریˈ به عنوان فرماندار جدید کبودراهنگ معرفی شد.


به گزارش ایرنا فرماندار جدید کبودراهنگ روز شنبه در این آیین اظهار داشت: شهرستان کبودرآهنگ بیش از 600 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 38 آزاده سرافراز تقدیم این انقلاب کرده است.
ˈاحسان قنبریˈ افزود: مردم ولایتمدار این شهرستان همواره در حماسه های ملی و مناسبت های مذهبی پیشگام بوده به گونه ای که بیش از 87 درصد اهالی این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
وی افزود: شهرستان کبودرآهنگ در بسیاری از شاخص های اقتصادی، کشاورزی ، گردشگری و دیگر زمینه ها رتبه نخست استان را دارد و طبق آمار موجود 30 درصد گندم استان در این شهرستان تولید می شود.
وی وجود پایگاه سوم شکاری شهید نوژه و غار تفریحی و توریستی علیصدر را از مهمترین مزیت های این شهرستان برشمرد و تاکید کرد: باید مردم کبودراهنگ از وجود چنین ظرفیت هایی بهترین بهره را بگیرند.
وی ایجاد کمپ هایی در مسیر غارعلیصدر برای توقف و استراحت گردشگران داخلی و خارجی و راه اندازی نمایشگاهی از رشادت های تیز پروازان پایگاه هوایی شهید نوژه در کنار این منطقه نظامی را از اولویت های مجموعه فرمانداری در سال جدید برشمرد.
فرماندار کبودراهنگ اظهار داشت: برای جذب اعتبار مورد نیاز اجرای طرح های عمرانی باید مدیران فعال تر شوند و در این راستا باید از توان و ظرفیت نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز بهره بگیرند.
وی تصریح کرد: بسیاری از کارگروه های موجود کلیشه ای شده است و برای همین امر نیز کارگروه ویژه ای با هدف حل مشکلات شهرستان کبودرآهنگ تشکیل خواهد شد.
فرماندار سابق کبودرآهنگ نیز با ذکر اینکه 21 ماه و 15 روز مسئولیت فرمانداری این شهرستان را بعهده داشته است، بیان کرد: شهرستان کبودرآهنگ دارای مزیت های بیشماری در بخش های مختلف است و تنها در بخش کشاورزی با وجود خشکسالی سالانه حدود 51 هزار تن گندم در این منطقه تولید می شود.
ˈمسلم غلامیˈ افزود : وجود شهرک صنعتی ویان، اتمام عملیات زیرساخت های شهرک های صنعتی ، تعیین تکلیف واحدهای دارای مشکل، سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی برای تکمیل کارخانه فولاد ویان و ثبت هفت معدن جدید از فرصت ها و پتانسیل های این شهرستان است.
وی تصریح کرد: پیگیری های زیادی برای ارتقای شهرستان از جمله ارتقای پنج روستا و دو بخش صورت گرفته که امید می رود این تلاش ها در سال جاری با همت مسوولان به بار نشیند.
به گفته وی، رفع 12 نقطه حادثه خیز جاده ای ، آسفالت راه 12 روستا به طول 70 کیلومتر، اتمام گازرسانی به 9 روستا و اجرای 50 درصد عملیات گازرسانی به 20 روستای دیگر، راه اندازی پنج خانه عالم و احداث دو پایگاه امداد و نجات از دیگر اقدامات صورت گرفته در کبودرآهنگ است.
7525/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن