تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812509863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی هلال احمر فارس به بیش از 412 هزار مسافر نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات رسانی هلال احمر فارس به بیش از 412 هزار مسافر نوروزی شیراز- ایرنا- سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت:اعضای جوانان این جمعیت در نوروز 93 در قالب اجرای طرحˈ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ˈ به 412 هزرا و 660 مسافر در پایگاه های ثابت و سیار این نهاد در این استان خدمات ارائه کردند.


غلامحسین تجلی ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درطرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که از27 اسفند سال 92 آغاز شد و تا 15 فروردین جاری ادامه داشت ، دو هزار و 572 عضو داوطلب جوان جمعیت هلال احمر استان فارس از 28 شهرستان مشارکت داشتند.
وی بیان کرد: برای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی درفارس 42 پایگاه ثابت و 20 پایگاه سیار (در قالب طرح سحاب) برپا شد.
تجلی اظهارکرد: در مدت یاد شده از مجموع مراجعه کنندگان به پایگاه های ثابت و سیار این جمعیت در فارس ، هشت هزار و 32 کودک مسافران نوروزی، از خدمات فضاهای دوستدار کودک طرح ایمنی و سلامت در این استان بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: همچنین درمدت مورد اشاره 760 هزار و 290 نوع کالای فرهنگی شامل نقشه نقاط حادثه خیز جاده های کشور، دفترچه راهنما و سایر اقلام فرهنگی و امدادی میان مسافران نوروزی در فارس توزیع شد.
تجلی ادامه داد: افزون بر این یک هزار و 342 مسافر نوروزی در خیمه های نماز طرح ˈ ایمنی و سلامت مسافران نوروزیˈ فارس اقامه نماز کردند.
وی بیان کرد: منقش کردن شیشه عقب خودروها با ذکر ˈیا زهرا(س)ˈ ، طبخ و توزیع آش نذری بین مسافران، توزیع لوح های فشرده صوتی عزاداری ایام فاطمیه، سیاه پوش کردن پایگاه ها و برگزاری مراسم عزاداری در خیمه های نماز، از مهمترین برنامه های جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس به مناسبت ایام فاطمیه در طرح نوروزی بود.
تجلی ادامه داد: همچنین توزیع 150 کیلوگرم کیسه زباله بین مسافران در مبادی خروجی شهرهای استان فارس در روز 13 فروردین ، توزیع کتابچه های آموزشی با موضوع ˈحفاظت از محیط زیستˈ بین مسافران ، نصب پلاکاردها و بنرهای آموزشی در همین زمینه در اماکن تفریحی و تفرجگاهها، نصب خیمه های نماز در اماکن تفریحی و حضورتیم های سحاب در این اماکن برای ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران از جمله فعالیت های این جمعیت در ایام نوروز امسال بود.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بارش های بهاری از 12 تا 15 فروردین جاری دراستان فارس افزود: یک هزار و 171 مسافر نوروزی با راهنمایی و مساعدت جوانان جمعیت هلال احمر فارس در اماکن مسقف مانند سالن های ورزشی و سوله ها ، اسکان موقت یافتند که این امر رضایت مسافران را به همراه داشت.ک/3
7382 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن