تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال گسترده گردشگران از اماکن گردشگري شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
استقبال گسترده گردشگران از اماکن گردشگري شمال تهران شهردار منطقه يک گفت : از ابتداي سال و شروع تعطيلات نوروز، اماکن مذهبي، کاخ موزه ها و بوستانهاي شمال تهران پذيراي جمع زيادي از شهروندان و گردشگران بودند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي يزداني با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : به دليل قرار گرفتن اماکن مذهبي ، امامزاده ها و بيت حضرت امام خميني(ره) و ساير جاذبه هاي گردشگري از جمله تفرجگاه ها ، کاخ موزه ها و پارک ها ي فرا منطقه ايي در منطقه يک ، گردشگران بسياري از اين اماکن بازديد داشته اند .
وي افزود : از ابتداي تعطيلات نوروز 93 در 13 ايستگاه گردشگري سطح منطقه بسته ها ي اطلاع رساني شامل بروشور، نقشه راهنماي سطح منطقه ، تهران کارت، بليط سينما و گردونه اطلاع رساني به مراجعه کنندگان و گردشگران اهدا و توزيع شده است .
شهردار منطقه يک خاطر نشان کرد: باتوجه به تعطيلات نوروزي و ايام فاطميه ايستگاه هاي اطلاع رساني که در جوار امام زاده هاي سطح منطقه بر پا شده بود مراجعه کنندگان بيشتري نسبت به ساير ايستگاه هاي اطلاع رساني در سطح منطقه داشتند .
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک، وي افزود: در اين ايستگاه ها علاوه بر ارائه بسته اطلاع رساني گردشگري ،طرح نسيم بهشت نيز اجرا شد که در اين ايستگاه ها به مسائل شرعي و مذهبي مراجعه کنندگان پاسخ داده مي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن