تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هاي فرهنگي ويژه اي براي زائرين غيرايراني طراحي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۵۵ق.ظ)
دبير کميته زائرين غيرايراني: برنامه هاي فرهنگي ويژه اي براي زائرين غيرايراني طراحي شده است دبير کميته زائرين غيرايراني گفت: برنامه هاي فرهنگي ويژه اي براي زائرين غيرايراني طراحي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين مقدم با بيان اينکه حضور زائرين غيرايراني از نيمه دوم فروردين تا پايان ۶ماهه نخست سال افزايش مي يابد، اظهار کرد: کليه برنامه هايي که در کميته هاي ده گانه ستاد تسهيلات براي زائرين پيش بيني مي شود زائرين غيرايراني نيز از اين قاعده مستثني نيستند.
وي افزود: تسهيلات در نظر گرفته در بخش هاي امنيتي و انتظامي، مايحتاج عمومي، اقامت و اسکان، امداد و درمان، حمل و نقل و ترافيک، تبليغات و اطلاع رساني، خدمات شهري و ساير بخش ها از تمهيدات پيش بيني شده است.
مسئول زائرين غيرايراني معاونت هماهنگي زائرين استانداري قم تصريح کرد: براي ارتقا سطح امنيت و آرامش اين دسته از زائران توسط شوراي تامين استان و شهرستان اقدامات ويژه اي انجام گرفته است.
وي درباره اسکان و اقامت زائرين غيرايراني در استان قم، بيان کرد: اسکان اين زائرين در اقامتگاه هاي رسمي است و نظارت براين اقامتگاه ها توسط دستگاه هاي ذيربط از جمله اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و تعزيرات انجام مي شود که اين موضوع توسط انجمن صنفي دفاتر گردشگري مورد ارزيابي و نظارت قرار مي گيرد.
مقدم خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل نيز توسط اداره کل حمل و نقل و پايانه ها با اجراي برنامه هاي نظارتي سعي دارد بستر مناسب را براي نقل و انتقال اين مسافران از مرزهاي ورودي کشور انجام دهند.
دبير کميته زائرين غيرايراني ستاد تسهيلات گفت: توليت مسجد مقدس جمکران و حرم کريمه اهل بيت (س) برنامه هاي مختلفي در بخش هاي فرهنگي، اطلاع رساني، ارشاد و رفاهي براي زائرين غيرايراني از قبل پيش بيني و اجرايي مي کند.
مسئول زائرين غيرايراني معاونت هماهنگي زائرين استانداري قم افزود: تور حرم گردي، توزيع کتب و نشريات فرهنگي و اعتقادي، تهيه و پخش برنامه هاي راديويي و تلويزيوني به زبان هاي عربي، انگليسي و اردو، نصب تابلوهاي چندزبانه و توزيع جزوات و واژه هاي کليدي به زبان هاي مختلف، آموزش خادمين براي ارتباط گيري موثر در ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرين غيرايراني از ديگر برنامه هايي است که براي اين دسته از زائرين در نظر گرفته شده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن