تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 42 هزار مسافر به چادرهای هلال احمر رفسنجان مراجعه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 42 هزار مسافر به چادرهای هلال احمر رفسنجان مراجعه کردند رفسنجان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر رفسنجان، گفت: 42 هزار و 700 مسافر از ابتدای فروردین امسال تاکنون به چادرهای هلال احمر در پایگاه های ورودی این شهرستان مراجعه و خدمات دریافت کردند.


ˈحسن امینی رنجبرˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با راه اندازی دو پایگاه راهنمای مسافر در میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) رفسنجان، خدماتی شامل معرفی مکان های گردشگری و دیدنی و راهنمایی مسیرها، رستوران ها، اسکان مسافران و مراکز درمانی به مراجعه کنندگان ارایه شد.
وی بیان کرد: در این مدت 27 هزار و 894 از انواع بروشورهای بهداشتی، رفسنجان شناسی، نقشه استان و پیک سفر بین مسافران ورودی توزیع شد.
امینی رنجبر، با اشاره به اینکه نوروز امسال فقط در کشکوئیه رفسنجان دو مورد واژگونی و تصادف داشتیم، اضافه کرد: امسال آمار فوتی حوادث در رفسنجان نداشتیم و آمار امداد و نجات نیز به طور چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
وی گفت: 767 نفر از چادر سلامت که در میدان امام حسین (ع ) نصب شده بود، خدماتی نظیر تست فشار خون، تست قند خون و ویزیت رایگان دریافت و 215 کودک نیز از فضای کودک در این محل استفاده کردند.
رییس جمعیت هلال احمر رفسنجان، با اشاره به گرفتار شدن یک خانواده 13 نفری در روز طبیعت و در روستای گلیسور از توابع سرچشمه به دلیل بارش شدید باران، افزود: این افراد توسط نیروهای هلال احمر پس از شش ساعت عملیات نجات یافتند.
وی گفت: در عملیات امداد و نجات نوروزی، یک فرد بدون تجهیزات صخره نوردی در کوهستان های منطقه نوق در صخره صعب العبور گرفتار شده بود که نجات داده شد.ک/3
7433/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن