تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب به آسياب دشمن نريزيم / کشور طالب اتحاد براي حرکت جهادي مسئولين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
آب به آسياب دشمن نريزيم / کشور طالب اتحاد براي حرکت جهادي مسئولين است گروه سياسي
به گزارش خبرگزاري موج، بي شک يکي از خبرهايي که همه مردم کشور را از شيعه گرفته تا سني و مسيحي و ... را در تعطيلات عيد خوشحال کرد ، خبر آزادي سربازان از دست گروهک شيطاني "جيش العدل" بود.
خبري که واژه الهي شکر را بر دل مردم طنين انداز کرد و باز سکوتي معنا دار به ياد شهيد گروهبان جمشيد دانايي فر.
شروع سال کاري، از امروز کليد خورد با همه دشواري ها و مشکلاتي که سال گذشته در عرصه ديپلماسي کشور داشتيم، با همه موفقيت و شکست هاي توافقات هسته اي، ثبت حماسه اي سياسي در انتخابات رياست جمهوري، اقدامات تروريستي نزديک سفارتخانه هاي ايران از انبارهاي پُر احمدي نژاد و صف هاي سبد کالا که سوژه مناسبي براي مضحکه کردن ايران شد يا توهين هاي غيرقابل تصور مقامات غربي نسبت به ايران پس از توافقات هسته اي، شايد زمانش نباشد اما در همين اول سال بايد اشتباهات را گوشزد کرد که يادمان باشد که چرا و چگونه اينطور شد که نبايد مي شد.
يادمان باشد که پاکستان مسئول کشته شدن سربازان ما نيست، عراق مسئول کشته شدن زائران ما نيست، استراليا مسئول کشته شدن مهاجران ما نيست ، چين مسئول کشته سکته دادن توليدکنندگان ما نيست ، افغانستان، يمن و لبنان مسئول کشته شدن ديپلمات هاي ما نيستند و آمريکا هم مسئوليتي در قبال ساير مرگ هاي طبيعي يا غيرطبيعي ما ندارد، بلکه تنها خود مسئولين، مسئولند.
موضوعات داخلي هم کم نبود، از بحث هاي و آقايان حزبي که هر چهار سال يکبار ظهور مي کنند و خاموش مي شوند، از دعواهاي سياسي که در آخر سال شاهد بوديم و دولت که به همه اميد تدبير و آرامش داد ولي ناخدآگاه خود را وسط يک بازي سياسي ديد.
آقاياني که در 8سال گذشته بسياري از مشکلات کشور را نديدند و يک دفه در اين 6ماه متوجه انبوه مشکلات شدند و چنان آبي به آسياب دشمن ريختند که خود آنها هم فکر نمي کردند.
مشکلات اقتصادي، سياسي و اجتماعي و .. ظرف چند روز به وجود نخواهند آمد که بخواهيم اميدوار به رفع چند روزه آن باشيم.
اگر خود را موظف به گوشزد کردن مشکلات ميبينيم، بايد ضررها را از همان ابتدا مي گرفتيد نه زماني که مسئولين وقت نيستند و سکانداران کشور تغيير کرده اند ؛ در همين ابتداي سال با وحدت و دوش به دوش يکديگر تمام قوا براي سربلندي کشور دست ياري به يکديگر بدهند.
در سالي که جهاد مسئولين سرلوحه آن شده کمي هم به دور از بازي هاي سياسي به فکر مردمي بايد بود که هميشه پشتيبان شما بودند و دلگرمي چنداني نديدند.
تنها نکته روشن، سو سو اميد و روشنايي است که هميشه از سوي مردم نشات مي گيرد.
مردمي که هيچگاه پس از انقلاب اسلامي، پشت مسئولين را خالي نکردند، هيچ گاه در صحنه هاي عمومي و کمپين هاي بين المللي جاي خالي آنان احساس نشد و حتي در مسابقات ورزشي هم اين مردم بودند که باز حامي اين مرز و بوم بودند.
از آخرين انتخاباتي که 36 ميليون و 704 هزار و 156 راي داشت تا آخرين کمپيني که براي آزادي سربازان وطن بود و يک ميليون ششصد هزار راي را به همراه خود داشت.
رکن اصلي انقلاب اسلامي ايران، حمايت آحاد مردم از نظام جمهوري اسلامي بود اما مسئوليني که امروز اداره کننده و جزو روساي کشور تلقي مي شوند بايد آنان هم همراه و ياور مردم باشد ؛ مشکلات معيشتي مردم را درک کنند ؛ فشارهاي اقتصادي و تورمي را از دوش مردم بردارند ؛ امکان توليد آسان را فراهم کنند ؛ نيازهاي درماني و آموزشي فراهم کنند و بسياري از نيازهاي ابتدايي که مردم به آن محتاجند.
مردم هميشه به چشم اميد به مسئولين کشور نگاه مي کنند و از آنان انتظار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن