تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی قطر: ما تورنمنت 2022 را نخریدیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی قطر: ما تورنمنت 2022 را نخریدیم تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی قطر این ادعا که کشورش تورنمنت 2022 را خریده است رد کرد.


حسن الثوادی در گفت و گو با تارنمای تالک اسپورت با انتقاد از ادعاهای مطرح شده تاکید کرد که ما جام جهانی را نخریدیم.
الثوادی بدنبال تحقیقات دیلی تلگراف سکوت خود را شکست. دیلی تلگراف چندی پیش پرده از اولین شواهدی برداشت که نشان می دهد عالیرتبه ترین مقام فوتبال قطر بعد از اعطای میزبانی جام جهانی 2022 میلیون ها دلار به نایب رییس سابق فیفا پرداخته است.
محمدبن همام در ارتباط با ادعای پرداخت رشوه برای کسب ریاست فیفا در انتخابات سال 2011 تا پایان عمر از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شد.
اما هنوز مشخص نشده است که مبلغ پرداختی به بن همام شامل 2/1 میلیون دلاری است او در آن سال به جک وارنر و خانواده اش پرداخت یا این پول ها ارتباطی با رای گیری برای انتخاب میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 دارد.
الثوادی در پاسخ به کسانی که اعطای میزبانی جام جهانی را به قطر حیرت آور می دانند گفت علت موفقیت ما این بود ما سخت کار کردیم سخت تر از خیلی از افراد.
وی گفت ما علاقه و انرژی زیادی برای این کار گذاشتیم. وقتی اول کار را شروع کردیم برخی گمان می کردند موفق نمی شویم. خیلی ها نشستند و گفتند شما دیوانه اید؛ این جام را نمی برید.
الثوادی افزود: وقتی اول کار را شروع کردیم گفتیم ما میزبانی جام جهانی را می خواهیم، چه چیزی مانع ما می شود؟
وی در مورد کوچک بودن قطر گفت آیا این چیز بدی است. با نگاهی به برزیل و روسیه مشاهده می کنید که سفر کردن در این کشورها یک مسئله نگران کننده است.
الثوادی گفت: این امر تلاش زیادی را می طلبد و به مردم استرس وارد می کند ؛ درحالی که بازیکنان فوتبال بعد از یک فصل پراسترس انتظار می رود در بالاترین سطح بازی کنند.
وی گفت در مورد هواداران نیز آیا می توانند از جایی به جای دیگر بروند. ما می گوییم این یک جام جهانی فشرده است. در یک مکان مستقر می شوید و فرصت تماشای بیش از یک بازی را در روز دارید.
وی همچنین خاطر نشان کرد موقعیت قطر در مرکز جهان به این معنی است که دسترسی آسان است. شرکت های هواپیمایی زیادی به این نقطه از جهان می آیند. سفر به اینجا برای بسیاری از مردم آسان تر است.
ورزشی(6)*1584**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن