تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816400676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون سخت فوتبال ملي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزمون سخت فوتبال ملي
در خلال تعطيلات نوروزي رئيس فدراسيون فوتبال از افزايش 80 درصدي مبلغ قرار‌داد كار‌لوس كرش در صورت هدايت مجدد تيم ملي فوتبال كشور‌مان خبر داد.
كفاشيان ديروز در صحبت‌هايي با اشاره به اينكه اگر دولت كمك نكند از عهده تأمين مبلغ قرار‌داد كرش بر نمي‌آييم به نوعي از احتمال  عدم تمديد قرار داد سر‌مربي پر‌تغالي تيم‌ملي خبر داد. در اين ميان صحبت‌هاي كرش در حاشيه مراسم قرعه كشي جام ملت‌هاي آسيا مبني بر اينكه بعد از جام جهاني ديگر سر‌مربي ايران نيست نيز به اين اخبار دامن زد.
به اين ترتيب فوتبال در آزموني سخت قرار گرفته است، آزموني كه واليبال پيش از اين آن را تجربه كرد و بنا به رعايت مسائل اخلاقي و انسان دوستي در آن مردود شد.
جاي خوشحالي است كه حد‌اقل فدراسيون فوتبال در چنين تنگنايي قرار ندارد و مي‌تواند كاملاً حرفه‌اي با اين مسئله رو‌به‌رو شود. علي كفاشيان به همين خاطر است كه از حالا كار را شروع كرده تا هر طور شده هزينه حفظ كار‌لوس كرش را تأمين كند.
جدايي ولاسكو خللي در واليبال ايجاد كرده كه هر چقدر هم مسئولان و دست‌اندر‌كاران سعي در پنهان كردن آن داشته باشند نمي‌توانند كاري از پيش ببرند و اليبال ايران از جدايي ولاسكو ضرر كرد بنابر‌اين علاقه‌مندان به فوتبال و تيم‌ملي اميدوارند كه اشتباه واليبال اين بار در فوتبال تكرار نشود.
اين درست كه افزايش 80 درصدي رقم قرار داد، مبلغ در‌يافتي مرد پر‌تغالي تيم‌ملي را نجومي مي‌كند اما نبايد فراموش كرد كه مي‌توان با او به مذاكره نشست، مي‌توان بر سر افزايش مبلغ به توافق رسيد و مي‌توان او را روي نيمكت تيم‌ملي نگاه داشت.
فراموش نكنيم كه طي اين چند سال آنچه بيشتر كرش را آزار داد بحث امكانات و بر‌نامه‌ريزي و روند آماده سازي بود نه مسئله مالي، بنابر‌اين ماندن او واقعيتي است كه فقط به مسائل مالي بستگي ندارد.
بايد شرايطي را فراهم كنيم كه كرش اميد‌وار به ماندن شود، او مي‌تواند در جام جهاني به لحاظ روحي و رواني وزنه‌ سنگيني براي فوتبال ايران به حساب آيد و به دنبال آن نيز مي‌تواند تيم‌ملي را در جام ملت‌هاي آسيا به خواسته‌ ديرين خود بر‌ساند.
مسئولان فدراسيون فوتبال به اين نكته اذعان دارند كه حتي مبلغ قرارداد جديد فراتر از عرف بين‌الملل نيست اما مشكلات مالي فدراسيون مانع از پر‌داخت آن مي‌شود، تصور اين است كه با كمك دولت اين مشكل حل شود و تيم ملي با هدايتي درست و به روز راهي جام جهاني شود و خود را آماده حضوري موفق در جام ملت‌هاي آسيا كند و اين ميسر نمي‌شود مگر آنكه با انديشه‌اي درست با كرش پاي ميز مذاكره بنشينيم و او را متقاعد كنيم كه مي‌تواند با كمترين دغدغه هدايت تيم‌ملي حتي در جام ملت‌هاي آسيا را بر عهده بگيرد.
فوتبال ايران با كار‌لوس كرش روز‌هاي خوبي را در سال 92 پشت سر گذاشت حفظ او براي تيم ملي مي‌تواند آن روز‌هاي شيرين را دو‌باره زنده كند به شرط آنكه خداحافظي تلخ ولاسكو با واليبال براي فوتبال و كرش تكرار نشود.


نویسنده : فريدون حسن 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 16 فروردين 1393 - 09:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن