تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813285039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان فرصت مبارزات انتخاباتی اندونزی/ رای دهندگان تصمیمی نگرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایان فرصت مبارزات انتخاباتی اندونزی/ رای دهندگان تصمیمی نگرفته اند کوالالامپور – ایرنا – زمان مبارزات و تبلیغات انتخابات مجلس اندونزی در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که بیشتر رای دهندگان کاندیدای مورد حمایت خود را انتخاب نکرده اند.


به گزارش ایرنا، آخرین تحقیقات انجام شده توسط مرکز ارتباطات دانشگاه ˈآیرلانگاˈ در ˈسورابایاˈ نشان می دهد که فقط 636 ممیز شش درصد از رای دهندگان در مورد سرنوشت رای خود تصمیم گیری کرده اند.
براساس نتایج این تحقیق که روز شنبه خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) آن را منتشر کرد، بیش از دو سوم رای دهندگان این کشور که باید روز چهارشنبه در پای صندوق های رای حاضر شوند همچنان در سردرگمی انتخاباتی به سر می برند.
مبارزات و تبلیغات نامزدهای انتخابات پارلمانی اندونزی براساس قانون انتخابات این کشور فردا (یکشنبه) پایان می یابد.
تصمیم رای دهندگان در مورد مجالس مختلف این کشور که شامل مجلس نمایندگان، مجلس استان ها و مجلس مناطق است با هم متفاوت است.
آمار نشان می دهد نامزدهای مجالس محلی در اندونزی نسبت به مجالس ملی این کشور حمایت های بیشتری از سوی مردم کسب کرده اند که این امر نشان دهنده موثر بودن ارتباط نزدیک آنها با مردم است.
نتایج این تحقیقات همچنین نشان می دهد که 91 ممیز دو درصد از مردم اندونزی خواستار استفاده از حق رای خود و شرکت در انتخابات هستند که 69 ممیز 9 درصد از آنها شهرنشینان اندونزیایی هستند.
شش وهفت دهم درصد از رای دهندگان تاکنون تصمیمی برای شرکت در انتخابات این کشور نگرفته اند و دو ممیز یک درصد نیز به طور قطع در این انتخابات شرکت نمی کنند.
بیش از 186 میلیون اندونزیایی حق رای دارند و انتخابات این کشور در 545 هزار و 778 حوزه انتخاباتی برگزار و مردم آرای خود را به صندوق ها می اندازند.
15 حزب اندونزی برای کسب کرسی های پارلمان این کشور در این دوره از انتخابات با هم رقابت می کنند.
در این دوره از انتخابات اندونزی 560 نماینده به عنوان شورای نمایندگان مردم، 132 عضو به عنوان شورای نمایندگان منطقه ای، دو هزار و 137 عضو به عنوان نمایندگان استانی و 17 هزار و 560 نماینده نیز در سطح مناطق از سوی مردم برگزیده می شوند.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن