تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس راهور: ترافیک محورهای اصلی منتهی به تهران نیمه سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس راهور: ترافیک محورهای اصلی منتهی به تهران نیمه سنگین است تهران-ایرنا- پلیس راهور جمعه شب از وجود ترافیک نیمه سنگین در برخی مسیرهای منتهی به تهران - پایتخت- و چند شهر بزرگ و عادی و روان بودن روند حرکت خودروها در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.


به گزارش ایرنا، در تازه ترین گزارش پلیس راهور آمده است: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعات بعد از ظهر امروز جمعه 15 فروردین، در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس- کرج، رشت به قزوین، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج، باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قم به تهران، قزوین به کرج، زنجان به قزوین، اصفهان به تهران و شیراز به اصفهان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.
بر اساس این گزارش، در ارتباط با وضعیت جوی در استان های اردبیل (مشکین شهر)، آذربایجان شرقی (محور مرند) بارش برف و در استان زنجان بارش باران اعلام شده است .
گزارش سازمان هواشناسی نیز حاکی از حرکت یک سامانه بارشی به شرق کشور است که طی ساعات اخیر در 15 استان بارش باران را سبب شده بود.
بر اساس این گزارش، در مناطق سردسیر تحت نفوذ این سامانه بارش برف پیش بینی می شود.
به گفته سازمان هواشناسی، این سامانه تا فرداشب از مرزهای شرقی کشور خارج می شود اما پیش از آن احتمال می رود ادامه بارش ها در استان های خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان باعث سیلاب و آبگرفتگی شود.
شبس**9241** 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن