تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806946436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۶ هزار زائر قمي از مناطق عملياتي کشور بازديد نمودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۵۲ب.ظ)
طي ۱۲ ماه گذشته؛ ۱۶ هزار زائر قمي از مناطق عملياتي کشور بازديد نمودند مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم و دبير ستاد راهيان نور استان گفت: از ارديبهشت ۹۲ تا فروردين ۹۳ بيش از ۱۶ هزار زائر قمي از مناطق عملياتي، جنوب، غرب و دريايي کشور بازديد نمودند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد حسيني که به منظور زيارت يادمان هاي شهدا و بازديد از وضعيت اعزام کاروان هاي راهيان نور استان قم در مناطق عملياتي جنوب حضور يافته بود، گفت: حضور در زيارتگاه هاي شهدا و محل رزم رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تجلي عيني ايثار و شهادت و تداعي بخش جانفشاني و رشادت فرزندان اين ملت در نگاه زائران و مخاطبين است.
وي افزود: طي 12 ماه سال راهيان نور – از ابتداي ارديبهشت 92 تا پايان فروردين 93- بيش از 16 هزار زائر قمي در زيارتگاه هاي شهدا و مناطق عملياتي کشور بازديد کردند.
دبير ستاد راهيان نور استان قم گفت: از اين تعداد 6 هزار دانش آموز سال دوم دبيرستان طي ماه هاي مهر تا بهمن اعزام شدند و 2000 نفر نيز در تابستان از مناطق عملياتي غرب و شمالغرب بازديد نمودند.
وي با بيان اينکه بيش از 8000 زائر دانشجو و ساير اقشار مردم در اسفند و فروردين عازم زيارت مناطق عملياتي جنوب کشور شدند، خاطر نشان ساخت: در بين اين زائران، کاروان ويژه اتباع خارجي از طلاب جامعة الزهرا(س) قم هم حضور داشتند که مرور دستنوشته هاي آنان حاکي از عمق معنويت و تاثيرگذاري زيارت مناطق و مقتل شهداي دفاع مقدس در زائران و بخصوص مسلمانان غير ايراني دارد.
حسيني همچنين با يادآوري جانفشاني و ايثارگري رزمندگان اسلام و شهداي گرانقدر در مقابله با دو جبهه بعثي و آمريکايي در دريا ابراز داشت: امسال براي سومين سال متوالي تعدادي از زائران راهيان نور از جمله پيشکسوتان دفاع مقدس جهت بازديد از مناطق دريايي استان بوشهر و جزيره خارک، به اين مناطق عملياتي اعزام گرديدند.
وي گفت: امسال با همکاري و هماهنگي سپاه استان قم که مسئوليت هماهنگي و اعزام کاروان هاي راهيان نور را بر عهده داشت و همچنين ساير نهادها و ارگان ها، استقبال مردم از کاروان ها و خصوصا سفرهاي شخصي به سرزمين هاي نور بيش از سال قبل بود.
حسيني بيان داشت: طبق آمار، رويکرد مردم محوري اعزام به راهيان نور نسبت به سال گذشته افزايش يافته بود و در واقع خانواده ها خودشان راهيان نور را به عنوان سفر معنوي انتخاب کرده بودند.
نماينده استاندار قم در حرکت معنوي راهيان نور استان در ادامه به برنامه بازديد از حضور زائران قمي اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طي بازديدي که از محل استقرار زائران در پادگان شهيد زين الدين انديمشک و اردوگاه شهيد حبيب اللهي اهواز داشتيم، علاوه بر اجراي مراسم استقبال، ارائه خدمات و فضاسازي مناسب، دو رزمايش رزمي، عملياتي و فرهنگي در اين دو محل به اجرا در آمد.
وي با تمجيد از دو رزمايش اجرا شده بخصوص نمايش فرهنگي تاريخي مردان آسماني در اردوگاه شهيد حبيب اللهي اهواز گفت: نمايش اخير در واقع کارگاه آموزشي بود که همه وقايع آغاز انقلاب، دفاع مقدس، بيداري اسلامي و عصر ظهور را با ابزار نظامي و ماکت هاي شبيه سازي شده اماکن و تعداد 100 هنرور، در فضاي باز به تصوير کشاند و مورد استقبال زائران استان هاي مستقر در اردوگاه بخصوص زائران استان قم قرار گرفت.
وي در پايان با تقدير از سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) و ساير نهادها و سازمان هاي استان در خصوص هماهنگي و اعزام کاروان هاي راهيان نور اظهار اميدواري کرد: ان شاالله با برنامه ريزي هاي منسجم تر استانداري در سال 93 و انسجام، همدلي و هماهنگي مسئولان، شاهد ارتقا کمّي و کيفي اردوهاي راهيان نور باشيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن