تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش فرهنگ دفاع مقدس همدلي بيشتر مسئولان را مي طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۲ب.ظ)
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم: گسترش فرهنگ دفاع مقدس همدلي بيشتر مسئولان را مي طلبد مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم گفت: گسترش حرکت معنوي راهيان نور و ترويج فرهنگ دفاع مقدس همدلي بيشتر مسئولان سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي استان را مي طلبد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد حسيني در حاشيه بازديد از مناطق عملياتي جنوب کشور با اشاره به اهميت اردوهاي راهيان نور ابراز داشت: تاکيد و مطالبه رهبر معظم انقلاب است که ياد و خاطره دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش نشود.
وي با بيان اينکه کاروان هاي راهيان نور از بهترين برنامه هاي فرهنگي معنوي براي حفظ حماسه دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام با اجراي برنامه هاي مخرّب در تلاشند که روحيه افتخاز آميز و فداکاري هاي دوران دفاع مقدس فراموش شود يا براي نسل جديد ناشناخته بماند، اما اعزام کاروان هاي راهيان نور تلاش مذبوحانه و ترفندهاي دشمنان را در اين زمينه ناکام مي گذارد.
دبير ستاد راهيان نور استان قم در ادامه افزود: روحيه شجاعت، جهاد، شهامت و ايستادگي ملت بزرگ ايران مرهون دوران دفاع مقدس است و لذا زائران با حضور در سرزمين هاي نور و مناطق عملياتي، تجلي آن ارزش هاي متعالي و روحيه هاي حماسي را بيشتر درک مي کنند.
حسيني با اشاره به ضرورت استمرار حرکت راهيان نور تاکيد کرد: هر قدر در همايش ها و سخنراني ها از دفاع مقدس سخن بگوييم همانند بازديد ميداني و حضور مستقيم در مناطق، تاثير ندارد.
وي در خصوص هجمه دشمنان به موضوع راهيان نور گفت: حضرت امام فرمودند هر وقت دشمنان اسلام، شما را کوبيدند بدانيد کار شما خوبست و از آنجا که بيشترين هجمه تبليغي و رسانه اي نظام سلطه بر عليه حرکت راهيان نور است، اثرگذاري معنوي اين حرکت در افکار عمومي بيش از پيش مشخص مي شود.
نماينده استاندار قم در اردوهاي زيارتي راهيان نور استان با اشاره به اينکه راهيان نور بدليل آنکه نقش آفريني پرافتخار دفاع مقدس براي کل ملت است، حرکتي عمومي است، خاطرنشان ساخت: اگر بخواهيم ارزش هاي دفاع مقدس را به خوبي حفظ نموده و به جامعه منتقل کنيم، بيشتر از گذشته نيازمند مشارکت و همدلي از سوي همه سازمان ها و نهادهاي استان در توسعه کمّي و کيفي اردوهاي راهيان نور هستيم.
وي برگزاري اردوهاي راهيان نور را عامل مهمي در مقابله با دشمنان و کاهش منکرات و ناهنجاري هاي اجتماعي برشمرد و تصريح کرد: بر اساس کار پژوهشي و نتايج نظرسنجي ميداني که انجام شده، کساني که از سفر راهيان نور برمي گردند تحول قابل ملاحظه اي در آنها ايجاد مي شود و به لحاظ انتقال دستاوردهاي سفر از سوي زائران، جامعه نيز تحت تاثير قرار مي گيرد.
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم با بيان کلام گهربار رهبر معظم انقلاب که ملائک خودشان را با خاک شلمچه متبرک مي کنند، افزود: عظمت سرزمين هاي نور بخاطر اخلاص و صفاي رزمندگان اسلام و خاک هاي مقدسي است که خون پاک شهداي عزيز در سرافرازي نظام اسلامي بر آن ريخته شده است.
وي همچنين بيان داشت: معنويت مناطق عملياتي جنوب قطعا روي زائران اثر وضعي داشته و تحول آفرين است.
دبير ستاد راهيان نور استان قم در پايان با تقدير از همدلي و همراهي نهادها و سازمان هاي استان و بخصوص سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) در خصوص اعزام کاروان هاي راهيان نور، به برنامه ريزي هاي پيش رو در ستاد راهيان نور استانداري اشاره کرد و يادآور شد: با عنايت استاندار محترم و مسئولان نهادهاي استان اقدامات گسترده و منسجم تري در سال 93 در حال برنامه ريزي است و اين امر همدلي، همراهي و عنايت بيش از پيش مجموعه نهادها و سازمان هاي استان را مي طلبد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن