تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820542137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قصرشیرین: قوانین حقوق بشردر ایران برگرفته از تعالیم روح بخش قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قصرشیرین: قوانین حقوق بشردر ایران برگرفته از تعالیم روح بخش قرآن است قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: قوانین حقوق بشر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تعالیم روح بخش قرآن کریم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی ملکیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به راهبرد ضد ایران اسلامی در پارلمان اتحادیه اروپا افزود: پارلمان اروپا تعادل روحی روانی ندارد و جمهوری اسلامی ایران را با اسرائیل و آمریکا اشتباه گرفته است.
وی تصریح کرد: در این راهبرد پارلمان اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم کرد، انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ملت ایران اسلامی را زیرسوال برد و درخواست آزادی سران فتنه و دیدار با مخالفان نظام را کرد و همچنین بر آزادای همجنس گرایی تاکید کرد.
ملکی گفت: پارلمان اروپا باید حقوق بشر را معنی کند که آیا حقوق بشر کشتار انسان های بیگناه و زندانی کردن و شکنجه آنهاست که اربابان شما در دنیا انجام می دهند، مگر جمهوری اسلامی به کدام کشور حمله کرده است و به کدام قوم یا مذهب در ایران حمله شده است و آنها را قتل عام کرده است.
امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد: اتحادیه اروپا ایران اسلامی را با اسرائیل یا آمریکا اشتباه گرفته است که کشتار سیاه پوستان، زردپوستان و سرخ پوستان را سرگرمی خود می دانند.
ملکی با اشاره به اینکه هر روز توسط صهیونیست های غاصب انسان های بی گناه کشته می شوند، آیا حقوق بشر در آنجا هست، افزود: وقت آن رسیده است که دست از سر مردم بردارید و بروید این ایده ها را در کشورهای خود پیاده کنید.
وی گفت: آنها همچنین رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال می برند و این در حالی است که تا قبل از انتخابات طوری دیگر حرف می زدند که این نشان دهنده عدم تعادل روحی و روانی آنهاست و به قول قرآن کریم مثل همیشه مست ها و دیوانه ها حرف می زنند.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: آنها در قوانین قضایی ما که برگرفته از آیات قرآن است دخالت کرده و خواستار دیدار با مخالفان نظام هستند در حالیکه مخالفان حکومت های کفر و ظلم خود را آزاد نمی گذارند و هرگز به آنها اجازه دفاع و حرف زدن را نمی دهند و یا آنها را در زندان ها به بدترین شیوه می کشند.
ملکی خطاب به پارلمان اتحادیه اروپا گفت: شما حیوانات انسان نما، پیروان امت پیامبر (ص) را با خود اشتباه گرفته اید و قوم لوط و مورد لعنت پروردگار و ملائکه الله هستید و از ما می خواهید که قرآن را زیر پا گذاریم و همجنس بازی را در ایران اسلامی آزاد کنیم.
وی افزود: ملت ایران اسلامی همواره با اقتدار و اراده آهنین خود مقابل شما ایستاده است.
ملکی با اشاره به روز جهانی بهداشت این مناسبت را به بخش بهداشت و درمان کشور و بخصوص شهرستان قصرشیرین تبریک گفت.
وی همچنین با تبریک روز ملی فن آوری هسته ای و روز هنر انقلاب اسلامی همچنین این روز را مصادف با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و امیر سپهبد صیاد شیرازی تسلیت گفت.ک/2
1234/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن