تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر330 هزار نفر از مراکز تاریخی و زیارتی گنبدکاووس بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزون بر330 هزار نفر از مراکز تاریخی و زیارتی گنبدکاووس بازدید کردند گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس از بازدید 330 هزارو 248 مسافر و گردشگر نوروزی از مراکز تاریخی، زیارتی و گردشگری این شهرستان خبر داد.


ˈقدرت شاکریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این تعداد مسافر و گردشگر از 29 اسفند تا چهاردهم فروردین از بلندترین برج آجری جهان ، بازارچه مرزی، تالاب آلماگل، امامزاده یحیی بن زید(ع)، بقعه دانشمند و شهر تاریخی جرجان این شهرستان بازدید کردند.
وی افزود: بیشترین تعداد بازدید کننده از مراکز تاریخی، زیارتی و گردشگری گنبدکاووس به بازارچه مرزی اینچه برون با 139 هزارو 740 نفر و کمترین بازدید کننده نیز به شهر باستانی جرجان با 1304 نفر اختصاص دارد.
شاکری اضافه کرد: زیارت مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) با 97 هزارو 952 نفر، بازدید از بلندترین برج آجری جهان با 22 هزارو 500 نفر، تالاب بین المللی آلماگل با 51 هزار و 717 نفر و زیارت بقعه ملاعلی عطا دانشمند با 16 هزارو 36 نفر به ترتیب بیشترین بازدید کننده را داشته است.
وی همچنین از توزیع 21 هزارو 671 نسخه بروشور بین مسافران ورودی به گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 9 هزارو 800 نفر نیز در مراکز اسکان این شهرستان شامل مدارس، زائرسرای امامزاده یحیی بن زید(ع)، دو هتل و 3 مهمانپذیر گنبدکاووس اقامت نمودند.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس همچنین از انجام 370 ماموریت توسط مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان از آغاز تعطیلات نورزی تا روز گذشته خبر داد و گفت: اورژانس 115 طی این ماموریت ها به 116 مجروح تصادفی و 165 مجروح غیر تصادفی خدمات رسانی کرده است.
شهرستان تاریخی و مذهبی گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن