تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه ساخت مصلاهای کشور ناچیز است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بودجه ساخت مصلاهای کشور ناچیز است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به بودجه اندک این شورا برای ساخت مصلی در کشور گفت: بودجه ساخت مصلاهای کشور ناچیز است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی اظهار کرد: برای سال 1393 برای تکمیل مصلاهای نماز جمعه در کشور بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص نیافته و این رقم ر مقایسه با میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این مصلی بسیار ناچیز است.

وی افزود: این میزان اعتبار حداکثر برای اتمام دو یا سه مصلای نماز جمعه در حد مصلای سمنان بوده و پاسخگوی نیاز این مصلاها نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ابراز امیدواری کرد تا مسئولان نگاه ویژه‌ای برای تکمیل مصلاهای نیمه تمام در کشور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به لزوم مساعدت ویژه به حمایت بیشتر از مصلاهای در دست ساخت افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل مصلاهای ناتمام بسیار ناچیز است.

وی بیان کرد: با توجه به این میزان اعتبار باید تلاش کنیم تا اختصاص اعتبارات به مصلاهای نماز جمعه در کشور به صورت عادلانه انجام شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به مصلای نماز جمعه سمنان تصریح کرد: این اعتبار پنج میلیارد ریالی برای ساخت رواق‌های مصلای نماز جمعه شهر سمنان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به کمک‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به دیگر مصلاهای استان سمنان عنوان کرد: تا کنون به دیگر مصلاهای در دست ساخت استان سمنان نیز چنین کمک‌های مالی صورت گرفته است.




1393/1/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن