تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگ شیعیان «بیشکک» در ماتم حضرت زهرا(س)+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
سوگ شیعیان «بیشکک» در ماتم حضرت زهرا(س)+عکس
شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در «بیشکک» در سوگ صدیقه کبری(س) به ماتم نشستند.

خبرگزاری فارس: سوگ شیعیان «بیشکک» در ماتم حضرت زهرا(س)+عکس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، امروز 14 فروردین شیعیان مقیم بیشکک در مسجد امام علی(ع) در غم شهادت فاطمه زهرا(س) به عزاداری پرداختند.

در این مراسم حاج آقا «ایمانی» امام جماعت مسجد امام علی(ع) ضمن اشاره به انواع انتخاب در زندگی افراد، انتخاب در زندگی ائمه و معصومین(ع) را انتخابی آگاهانه و معنوی برشمرد.

وی در این زمینه ضمن بیان برخی انتخاب‌های سودجویانه و یا انتخاب از روی ترس در تاریخ اسلام، به آیه‌ای از سوره یوسف اشاره کرد که در آن خداوند از پیامبر خود می‌خواهد که مردم را همراه با بصیرت و آگاهی به سمت خدا دعوت کند.



امام جماعت مسجد امام علی(ع) در ادامه به روایتی اشاره کرد که در آن جبرئیل در حضور حضرت فاطمه(س) بر پیامبر نازل شد و اظهار داشت که خداوند به حضرت فاطمه(س) درود می‌فرستد و می‌فرماید شما هر درخواستی داشته باشید، اجابت می‌شود که صدیقه کبری(س) در انتخاب خود از خداوند می‌خواهد که توجهش نسبت به خدا را زیاد کند.



در ادامه مراسم مداحان ایرانی و آذری به نوحه‌سرایی و سوگواری پرداختند. این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و اعشاء و پذیرایی شام از عزاداران اهل‌بیت(ع) به پایان رسید.



انتهای پیام/.

93/01/15 - 00:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن